TERMENI
SI CONDITII
DE
UTILIZARE A WEBSITE-ULUI
www.magazinulzurli.ro
Serviciul
www.magazinulzurli.ro
va este oferit de COMPANIA DE EVENIMENTE ZURLI S.R.L. (denumita
in continuare “Societatea”, „Prestatorul” sau “Vanzatorul”), avand sediul in
Bucuresti, Intr. Tudor Stefan, Nr. 57, Sector 1, inregistrata la Oficiul
Registrului Comertului sub nr.: J40/5236/2009, avand CUI: RO25472246.
Navigarea pe site-ul www.magazinulzurli.ro urmata de plasarea unei Comenzi
echivaleaza cu citirea, intelegerea si acceptarea in integralitate a Termenilor
de mai jos de catre orice Client al Prestatorului, avand calitatea de
Utilizator/ Cumparator/ Consumator.
Prestatorul isi rezerva dreptul de a
face modificari in continutul acestui site, precum si in cadrul prezentelor
Termeni si conditii, fara niciun fel de notificare prealabila a Utilizatorilor/
Consumatorilor. In caz de divergenta sau neintelegeri intre Prestator si
Client, se vor aplica Termenii si conditiile valabile la momentul plasarii
Comenzii.
Relatia dintre parti este guvernata
de urmatoarele acte normative:
·
OG nr. 21/1992 privind
protectia consumatorilor;
·
OUG nr. 34/2014
privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu
profesionistii;
·
OUG 141/2021 privind
anumite aspecte referitoare la contractele de furnizare de continut digital si
de servicii digitale;
·
Legea nr. 363/2007
privind combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia cu
consumatorii si armonizarea reglementarilor cu legislatia europeana privind
protectia consumatorilor;
·
Legea 365/2002 privind
comertul electronic.
I. Definitii
Pentru
o interpretare adecvata a Termenilor si Conditiilor de utilizare a website-ului
www.magazinulzurli.ro, precum si a drepturilor si obligatiilor care decurg din
acceptarea acestora, urmatorii termeni vor avea intelesurile de mai jos:
• Prestatorul/ Vanzatorul –
societatea Compania de evenimente Zurli S.R.L., avand datele de identificare de
mai sus;
• Website sau Site -
site-ul www.magazinulzurli.ro, detinut de
Prestator si la nivelul caruia sunt prezentate diverse Produse apartinand
Vanzatorului, in scopul comercializarii acestora;
• Produse -
Produse puse la dispozitia Cumparatorului de catre Vanzator prin intermediul
Site-ului, apartinand urmatoarelor categorii: mesaje video aniversare, jucarii,
carti, CD-uri, imbracaminte, accesorii etc.;
• Serviciu -
serviciul de comert electronic condus exclusiv pe portiunile publice
disponibile ale Site-ului, in sensul acordarii posibilitatii Clientului sa
contracteze Produse folosind mijloace exclusiv electronice, incluzand si alte
mijloace de comunicare la distanta (i.e. telefonic, e-mail etc.);
• „Bunuri cu elemente digitale” - orice
obiect corporal mobil care incorporeaza un continut digital sau un serviciu
digital sau este interconectat cu acestea, astfel incat, in absenta
respectivului continut digital sau serviciu digital, bunul nu si-ar putea
indeplini functiile;
• Cumparator / Utilizator/ Client -
orice utilizator, persoana fizica sau juridica, care acceseaza Site-ul,
interactioneaza cu acesta sau lanseaza o comanda de Produse prin intermediul
sau;
• Consumator –
orice persoana fizica care contracteaza serviciile puse la dispozitie prin
intermediul www.magazinulzurli.ro de catre Societate si careia ii sunt
aplicabile prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in
cadrul contractelor incheiate cu profesionistii. In cazul in care serviciile
vor fi contractate de catre persoane juridice, vor deveni aplicabile
dispozitiile in materia relatiei intre profesionisti;
• „Conformitatea Serviciilor si
Continutul” – modalitatea de furnizare a datelor si produselor, astfel incat sa
indeplineasca cerintele obiective si subiective impuse de Ordonanta de urgenta
nr. 141 din 28 decembrie 2021 si, totodata, sa corespunda prevederilor din
prezetul contract; reprezinta un standard de conformitate si o obligatie pe
care Prestatorul o are fata de Cumparator/ Utilizator in furnizarea
Serviciilor/ Continutului;.
• „Serviciu digital” - cel putin unul
dintre urmatoarele servicii:
a)
un serviciu care permite consumatorului crearea, prelucrarea, stocarea sau
accesarea datelor in format digital; sau
b) un serviciu care permite schimbul de
date in format digital incarcate sau create de consumator sau de alti
utilizatori ai serviciului respectiv sau orice alta interactiune cu aceste
date.
• Oferta -
oferta de Produse acordate la preturi speciale promotionale, practicata la un
moment dat de Vanzator pe website-ul sus prezentat;
• Continut are
urmatoarele definitii:
-
Continut digital = date si produse furnizate in format
digital de Site;
-
toate informatiile de pe website-ul www.magazinulzurli.ro
care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui
echipament numeric;
-
continutul oricarui buletin informativ sau e-mail trimis
Utilizatorilor sau Clientilor sai de catre Prestator prin mijloace electronice
si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil, agreat cu acestia;
-
orice informatie transmisa prin orice mijloc de
comunicare de catre un angajat al Vanzatorului catre Utilizator sau Client,
conform informatiilor de contactare, specificate de catre acesta din urma;
-
informatii legate de produsele/ serviciile si/sau
preturile practicate de Prestator intr-o anumita perioada de referinta;
-
date referitore la Vanzator.
• Cosul
de cumparaturi – sectiune care permite Cumparatorului/Utilizatorului
sa adauge in cos Produse pe care doreste sa le achizitioneze la momentul
adaugarii efective a acestora in cos sau la un moment ulterior;
• Comanda –
un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si
Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul
Site-ului, intentia sa de a achizitiona Produsele prezentate pe acesta,
achizitionare neconditionata de crearea unui cont de utilizator. Din momentul
acceptarii exprese a comenzii de catre Vanzator si receptionarii acceptarii
comenzii de catre Cumparator, intre parti se incheie un contract generator de
drepturi si obligatii, astfel cum acestea sunt definite in prezentul Document;
•
Cont de utilizator – interfata a Website-ului
dedicata Utilizatorului/ Clientului, in care acesta poate vizualiza informatii
referitoare la: datele sale, furnizate in contextul crearii contului, la
comenzile efectuate, respectiv la adresele de livrare si facturare, prevazut
pentru o mai buna gestionare a actiunilor realizate de acesta pe Site;
• Campanie –
actiunea de a expune in scop comercial un numar finit de Produse avand un stoc
limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre
Prestator;
• „Integrare”
– crearea unei legaturi intre Site sau Serviciile digitale si componentele
mediului digital al Clientului si incorporarea acestora, in asa fel incat
Serviciile sa poata fi utilizate in Conformitate cu prezentul contract.
·
„Conformitatea Continutul digital/ Serviciului digital”: furnizarea Serviciilor in Conformitate cu
cerintele subiective si obiective de Conformitate stabilite de art. 6 si art.
17 din OUG 141/2021.
Contract/
Contract la distanta – conform definitiei cuprinse in OUG nr. 34 din 4
iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate
cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte
normative, astfel cum aceasta a transpus Directiva 2011/83/UE privind
drepturile consumatorilor, contractul la distanta reprezinta orice contract
incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari sau
de prestare de servicii la distanta organizat fara prezenta fizica simultana a
profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai
multor mijloace de comunicare la distanta, pana la si inclusiv in momentul in
care este incheiat contractul;
• Intrebare –
formula de adresare catre Vanzator cu scopul de a obtine informatii despre
Produsele comercializate prin intermediul Website-ului. Astfel de intrebari
sunt transmite, in genere, prin intermediul Formularului de Contact disponibil
pe Site, respectiv prin efectuarea de apeluri telefonice catre Vanzator;
• Raspuns –
informatie scrisa/ verbala care este transmisa Utilizatorului/Cumparatorului
care a adresat o Intrebare prin intermediul Site-ului/ telefonic;
• Document –
prezentele Termeni si Conditii;
• Comunicari
Comerciale – orice tip de mesaj trimis de Vanzator (cum ar fi: via e-mail/SMS/telefonic
etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la
produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat de pe
Website, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare
la Produsele adaugate in sectiunea “ Cosul de cumparaturi” si alte comunicari
comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie etc.;
• Review –
modalitate de exprimare a opiniei Cumparatorului, sub forma unei recenzii,
asupra unor categorii de Produse comercializate de Vanzator pe Website si
comandate de acesta;
• Tranzactie –
incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea de Produse catre
Cumparator;
• Garantie
comerciala – potrivit dispozitiilor OUG nr. 34/2014, garantia comerciala
este reprezentata de orice angajament din partea profesionistului (i.e. a
Vanzatorului) sau a unui producator fata de consumator, in plus fata de
obligatiile legale prevazute in Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor
si garantiile asociate acestora, republicata, cu modificarile si completarile
ulterioare, referitoare la garantia legala de conformitate, de a rambursa
pretul platit sau de a inlocui, a repara sau a intretine produsele in orice
mod, in cazul in care acestea nu corespund specificatiilor sau oricarei altei
cerinte din declaratia privind garantia sau din publicitatea relevanta
disponibila in momentul sau inaintea incheierii contractului, cerinta care nu
este legata de conformitate;
• Garantie
legala de conformitate - protectia juridica a consumatorului rezultata
prin efectul legii in raport cu lipsa de conformitate, reprezentand obligatia
legala a Vanzatorului fata de consumator ca, fara solicitarea unor costuri
suplimentare, sa aduca produsul la conformitate, incluzand restituirea pretului
platit de consumator, repararea sau inlocuirea produsului, daca acesta nu
corespunde conditiilor enuntate in declaratiile referitoare la garantie sau in
publicitatea aferenta;
• Date
cu caracter peronal - orice informatie privind o persoana fizica
identificata sau identificabila (“persoana vizata”). Acestea se pot
referi la: nume si prenume, adresa de domiciliu/ resedinta, adresa de e-mail,
numarul de telefon, date cont bancar etc.;
• Operator
de date cu caracter personal – inseamna persoana fizica sau juridica,
autoritatea publica, agentia sau alt organism care, singur sau impreuna cu
altele, stabileste scopurile si mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter
personal. In sensul prezentului Document, calitatea de operatori de date
independenti este detinuta de Vanzator;
• Consimtamant -
inseamna orice manifestare de vointa libera, specifica, informata si lipsita de
ambiguitate a persoanei vizate prin care aceasta accepta, printr-o, declaratie
sau printr-o actiune fara echivoc, ca datele cu caracter personal care o
privesc sa fie prelucrate;
• Prelucrare
de date - orice operatiune/set de operatiuni asupra datelor cu
caracter personal (cu sau fara utilizarea de mijloace automatizate), respectiv
colectarea, inregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea,
modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea, diseminarea,
punerea la dispozitie, alinierea, combinarea, restrictionarea, stergerea,
distrugerea etc. (reprezentand orice fel de operatiune in legatura cu datele
personale).
II. Politica generala
1. Serviciul
Acest
Document stabileste Termenii si Conditiile de utilizare ale Site-ului/ Continutului
de catre Utilizator sau Cumparator, in cazul in care acesta nu dispune de un
alt acord de utilizare valid, incheiat intre COMPANIA DE EVENIMENT ZURLI S.R.L.
si acesta.
Va
rugam sa parcurgeti cu atentie acest Document pentru a preintampina eventuale
consecinte nedorite/ neplacute, ce pot fi apreciate de dumneavoastra ca avand
un impact negativ asupra datelor si/sau informatiilor furnizate Vanzatorului si
care pot decurge din utilizarea Site-ului, prin efectuarea diverselor
operatiuni in raport cu acesta (vizitare, completare formulare, plasare de
comenzi etc.).
1.1.
Folosirea, inclusiv, dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea si
vizualizarea, Continutului/Serviciului implica aderarea Utilizatorului/
Cumparatorului la prezentele Termeni si Conditii, in afara situatiei in care
Continutul respectiv nu are conditii de folosire distinct formulate. Furnizarea
Produselor va incepe imediat dupa indeplinirea tuturor formalitatilor de
inregistrare cerute. Optand pentru plasarea unei Comenzi, Utilizatorul/
Cumparatorul se obliga sa furnizeze corect numele, adresa, numarul de telefon,
adresa de e-mail si alte informatii necesare in vederea operarii Comenzilor
plasate. Cumparatorul se obliga sa monitorizeze permanent Termenii si
Conditiile care pot fi actualizate, modificate si completate de Vanzator, fara
o notificare prealabila in acest sens. In cazul unor neintelegeri, se aplica
Termenii si Conditiile valabile la momentul plasarii Comenzii si notificarii
Cumparatorului in scris de catre Vanzator.
1.2.
Accesul la serviciu se realizeaza prin accesarea Site-ului public
www.magazinulzurli.ro, respectiv prin efectuarea de apeluri telefonice la
numerele indicate pe Website. Pe acest Site sunt publicate si promovate Produse
oferite de Vanzator. In cazul in care Vanzatorul decide sa afiseze o serie de
Oferte, Produsele oferite pot fi cumparate la un pret special promotional de
catre Utilizator/Cumparator, prin intermediul Site-ului, in limita stocului
disponibil si a perioadei de valabilitate a Ofertelor. Daca plasati o Comanda
de Produse pe Website sunteti responsabil pentru toate actiunile care decurg din
plasarea acesteia. Informatiile pe care le transmiteti in contextul plasarii
unei Comenzi trebuie sa fie corecte, reale si complete.
1.3.
Prin folosirea Site-ului/Continutului/Serviciului, Utilizatorul sau
Cumparatorul este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg
din utilizarea acestuia. De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune
materiale, intelectuale, electronice sau de orice alta natura produse
Site-ului/ Continutului/ Serviciului, Vanzatorului sau oricarui tert cu care
Vanzatorul are incheiate parteneriate contractuale, in conformitate cu
legislatia nationala in vigoare.
1.4.
Sectiunile YouTube, Facebook, Instagram care sunt prezente in cadrul
Website-ului asigura o redirectionare catre paginile aferente, administrate si
operate de catre Societate. Actiunile intreprinse in cadrul website-urilor
catre care va fi redirectionat Utilizatorul prin accesarea link-urilor
disponibile pe www.magazniulzurli.ro sunt supuse politicilor si prevederilor
Termenilor si Conditiilor descrise in cadrul website-ulrilor respective.
1.5.
In cazul in care Utilizatorul/ Cumparatorul nu este de acord si/sau nu accepta
si/sau isi revoca acceptul dat pentru prezentul Document, acesta renunta la:
accesul la Continut, Serviciu, alte Servicii/Produse oferite de Vanzator prin
intermediul Site-ului, respectiv la primirea buletinelor informative si/sau
comunicarilor din partea Prestatorului de orice natura (electronic, telefonic
etc.) daca Utilizatorul si-a exprimat in mod valabil consimtamantul cu privire
la primirea de comunicari comerciale si de marketing din partea Vanzatorului,
fara nicio garantie ulterioara din partea Vanzatorului.
1.6.
Cumparatorul / Utilizatorul poate reveni in orice moment asupra deciziei sale
de a fi de acord si/sau a accepta Documentul, sub forma in care acesta va fi
disponibil in acel moment.
1.7.
Pentru a-si exercita dreptul prevazut la art. 1.5, acesta poate sa contacteze
Vanzatorul prin transmiterea unui e-mail pe adresa magazin@zurli.ro cu
precizarea motivelor si/sau solicitarilor de realizare a modificarilor
intervenite.
1.8.
Cumparatorul nu poate sa revoce acordul exprimat in favoarea Documentului pe
perioada derularii unui Contract sau pana in momentul in care acesta nu va
achita contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de Vanzator.
1.9.
In cazul in care Cumparatorul a achitat contravaloarea tuturor Contractelor
neonorate fata de Prestator si isi revoca acordul exprimat in favoarea
Documentului pe perioada derularii unei Comenzi, Vanzatorul va anula Comanda
acestuia fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau
fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.
1.10.
Utilizatorul/ Cumparatorul, in conformitate cu dispozitiile legale privind
protectia datelor cu caracter personal, are dreptul de a solicita stergerea
datelor sale personale prelucrate in scop comercial de catre Prestator, iar in
acest sens poate formula o solicitarea scrisa pe care o va trimite la adresa de
e-mail: magazin@zurli.ro
1.11.
In situatia in care Utilizatorul/ Cumparatorul nu doreste sa mai primeasca
newslettere/alerte si/sau comunicari efectuate in scop de marketing si
publicitate/promotional prin intermediul oricarui canal de comunicare
(electronic, telefonic etc.), acesta poate efectua solicitarea de dezabonare
disponibila in cuprinsul oricarei comunicari transmise via e-mail
sau prin trimiterea unei solicitari scrise pe adresa: magazin@zurli.ro.
2. Continutul
2.1.
Tot Continutul, incluzand dar nelimitandu-se la: imagini statice, imagini
dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site sunt proprietatea
intelectuala a COMPANIEI DE EVENIMENTE SURLI S.R.L., caz in care Continutul
poate fi urmat de titlul de proprietate original si/sau de orice alta nota
ceruta de proprietarul de drept al respectivului Continut, pentru care
Prestatorul detine licenta de utilizare si/sau publicare.
2.2.
Utilizatorului/ Cumparatorului nu ii este permisa: copierea, transferul,
modificarea si/sau alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea
oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de
Vanzator, includerea oricarui continut in afara Siteului www.magazinulzurli.ro,
indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al Prestatorului asupra
Continutului, precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor
materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului,
decat cu acordul expres, obtinut cu titlu prealabil in scris, al Prestatorului.
2.3.
Orice Continut la care Utilizatorul sau Cumparatorul are si/sau obtine acces
prin orice mijloc se afla sub incidenta Documentului in cazul in care
continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat
intre Prestator si acesta.
2.4.
In cazul in care Prestatorul confera Utilizatorului sau Cumparatorului dreptul
de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit
Continut, la care Utilizatorul/ Cumparatorul are sau obtine acces in urma
acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor Continuturi
definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor
Continuturi pe Site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor
definite in acesta, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un
angajament contractual din partea Vanzatorului pentru respectivul
Utilizator/Cumparator sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest
continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat
in orice mod de pe urma acestui Continut, in timpul sau dupa expirarea acordului
de utilizare.
2.5.
Niciun Continut transmis catre Utilizator sau Cumparator, prin orice mijloc de
comunicare (electronic, telefonic etc.) sau dobandit de acesta prin accesare,
vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea
Vanzatorului si/sau al angajatului acestuia care a mijlocit transferul de
continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul Continut.
2.6.
Orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin
Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta
exista, este interzisa.
2.7.
Utilizatorul sau Cumparatorul raspunde pentru orice daune intelectuale produse
Site-ului, Continutului, sau oricarui tert cu care Prestatorul are incheiate
contracte, in conformitate cu legislatia nationala in vigoare.
3. Contact
3.1.
COMPANIA DE EVENIMENTE ZURLI publica pe Site datele complete si corecte de
identificare si contactare a sa de catre Cumparator/ Utilizator.
3.2.
Prin utilizarea formularului de contact, respectiv a altor formulare
disponibile pe Site sau al Serviciului prezent pe Site, Utilizatorul sau
Cumparatorul permite Prestatorului sa il contacteze prin orice mijloc
disponibil, incluzand si mijloace electronice.
3.3.
Completarea partiala sau integrala a formularului de contact/ altor formulare
de pe Website si trimiterea acestuia/ acestora catre Vanzator nu reprezinta in
niciun fel un angajament din partea acestuia din urma de a contacta
Utilizatorul sau Cumparatorul. Cu toate acestea, in contextul comandarii de
Produse pentru care sunt encesare specificatii aditionale (spre exemplu,
continutul media cu personaje Zurli etc.), Vanzatorul va incerca sa solicite
detaliile intr-o prima etapa prin e-mail, iar daca nu se va raspunde,
contactandu-va telefonic intr-un timp rezonabil, anterior livrarii Produselor
comandate.
3.4.
Accesarea Website-ului, folosirea informatiilor prezentate in cadrul acestuia,
vizitarea paginilor sau trimiterea de e-mail-uri, efectuarea de apeluri
telefonice sau trimiterea de notificari adresate Vanzatorului se realizeaza in
mod electronic, telefonic, sau orice alt mod de comunicare disponibil
Utilizatorului/ Cumparatorului si Vanzatorului, considerandu-se, astfel, ca
acesta consimte la primirea notificarilor din partea Vanzatorului in modalitate
electronica si/sau telefonica, incluzand si comunicari prin e-mail.
3.5.
COMPANIA DE EVENIMENTE ZURLI S.R.L. isi rezerva dreptul de a nu raspunde
tuturor solicitarilor de orice natura, primite prin orice mijloc de comunicare,
daca acestea nu sunt considerate justificate/ rezonabile.
3.6.
Utilizatorul/ Cumparatorul declara expres ca datele de contact furnizate ii
apartin (adresa de e-mail, numar de telefon, adresa de livrare, nume si
prenume) si ca vor putea fi folosite de catre Prestator in comunicarile
acestora cu Utilizatorul/Cumparatorul.
4. Politica
de vanzare online
4.1.
Accesul pe Website, in vederea efectuarii unei Comenzii, ii este permis
oricarei persoane fizice sau juridice, fara a fi necesara crearea unui cont de
utilizator in acest sens.
4.2.
Pentru a i se permite accesul la Produse, Utilizatorul va trebui sa accepte
prevederile Documentului.
4.3.
Pentru motive justificate, Societatea isi rezerva dreptul de a restrictiona
accesul persoanelor in vederea efectuarii unei Comenzi in cazul in care
considera ca in baza conduitei sau a activitatii sale manifestata in raport cu
Site-ul, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Societatea.
In oricare dintre aceste cazuri, persoanele interesate se pot adresa direct catre
Vanzator la adresa de e-mail si/sau numerele de telefon comunicate oficial pe
Website pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea
acestor masuri.
4.4.
Prestatorul poate refuza o Comanda in urma unei notificari prealabile adresate
Cumparatorului, fara a exista obligatii intre parti si fara ca o parte sa poata
pretinde daune, pentru urmatoarele situatii:
•
Furnizarea de date incomplete sau incorecte de catre Cumparator;
•
Activitatea Cumparatorului poate produce daune Site-ului www.magazinulzurli.ro
si /sau Partenerilor sai;
•
Cumparatorul foloseste Serviciul intr-un mod neconform uzantelor si bunei -
credinte sau isi exercita drepturile in scopul de a vatama sau pagubi
Prestatorul intr-un mod excesiv si nerezonabil, cu rea-credinta;
•
Livrari consecutiv esuate din culpa Cumparatorului.
4.5.
Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit
sa aduca justificari pentru aceasta.
4.6.
Toate tarifele aferente Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in LEI
(RON) si includ Taxa pe Valoarea Adaugata (T.V.A.) in valoare de 19%, respectiv
5%, in functie de tipul de Produs comandat.
4.7.
In cazul platilor efectuate online, Vanzatorul nu este/nu poate fi facut
responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzand
dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca
emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia
difera de RON. Responsabilitatea pentru astfel de actiuni apartine numai
Clientului.
4.8.
Platile efectuate in modlitatea online vor fi efectuate prin intermediul
partenerului nostru privind procesarea platilor, NETOPIA PAYMENTS SRL, cu
sediul in Bucuresti, Bd. Dimitrie Pompei, Nr. 9–9A, Cladirea Nr. 24, Etaj 4,
Sector 2, avand CUI: RO15565496, inregistrata la Registrul Comertului sub nr.
J40/9170/2003. In anumite cazuri, in functie de setarile de securitate ale
contului si cardului bancar, Cumparatorul va trebui sa introduca o parola
generata prin sistemul 3D Secure.
4.9.
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata ale Produselor sunt
specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura
fiscala pentru Serviciile contractate, obligatia Cumparatorului fiind aceea de
a furniza toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia
in vigoare.
4.10.
Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca
facturile in format electronic prin intermediul postei electronice, la adresa
de e-mail mentionata la momentul solicitarii Serviciului.
4.11.
In cazul in care primirea facturilor intarzie mai mult de 72 de ore,
Cumparatorul poate sesiza acest aspect la adresa de e-mail:
magazin@zurli.ro.
4.12.
Datele cardului de plata al Clientului nu vor fi accesibile Societatii si nici
nu vor fi stocate de catre aceasta.
4.13.
Prestatorul poate publica pe Site informatii despre Produse si/sau promotii
practicate de acesta intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului
disponibil.
4.14.
Toate informatiile folosite pentru descrierea Produselor/Serviciilor
disponibile pe Site (imagini statice/ dinamice/ prezentari multimedia etc.) nu
reprezinta o obligatie contractuala din partea Prestatorului, acestea fiind
utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
4.15.
Prin plasarea unei comenzi, datele Cumparatorului vor fi supuse unor procese de
prelucrare. Aceste date vor fi folosite excusiv in relatia dintre Vanzator si
Cumparator pentru inregistrarea, procesarea si prelucrarea comenzii, dar si
pentru solutionarea reclamatiilor ulterioare si furnizarea de informatii
necesare in legatura cu Produsele/ Comenzile plasate. Acestor prelucrari de
date efectuate de Societate le sunt aplicabile prevederile Politicii de
Confidentialitate de pe Website-ul www.magazinulzurli.ro.
4.16.
Prestatorul poate limita capacitatea de achizionare a unor Produse sau Servicii
disponibile pe Site la un moment dat, unuia sau mai multor Cumparatori, pe
motive intemeiate.
4.17.
In cazul in care Cumparatorul face o precomanda, in situatia in care un Produs
nu este pe stoc, acesta intelege ca Vanzatorul poate livra Produsul cand il va
avea din nou pe stoc.
4.18.
Vanzarea de bunuri cu elemente digitale
Orice
referire din prezenta sectiune facuta in legatura cu Prestatorul se face numai
in situatia in care consumatorul achizitioneaza bunurile vandute de catre
acesta din urma, iar aceste bunuri contin elemente digitale.
Vanzatorul
(in sensul prezentei sectiuni, astfel cum a fost detaliat mai sus) furnizeaza
Serviciile/ Continutul solicitat fara intarzieri nejustificate dupa incheierea
contractului la distanta. Vanzatorul isi indeplineste obligatia de furnizare
atunci cand, in functie de solicitarile Cumparatorului/Utilizatorului:
a) Produsul/ Serviciul solicitat de
Consumator/ Utilizator devine disponibil sau accesibil Cumparatorului/
Utilizatorului conform prezentelor Termeni si conditii;
b) Produsul/ Serviciul respecta descrierea,
calitatea, cantitatea, functionalitatea si utilitatea regasite in descrierea
Produsului/ Serviciului/ Continutului de pe Site;
c) Produsul/ Continutul digital sau
Serviciul digital corespunde scopului agreat de Cumparator/ Utilizator si
Vanzator;
d) Vanzatorul furnizeaza toate accesorile,
toate instructiunile necesare, inclusiv de instalare si cu toate serviciile de
asistenta pentru Cumparator, conform contractului si specificului Produsului/
Serviciului;
e) Sunt furnizate actualizari esentiale
pentru modalitatea de utilizare a Produsului/ Serviciului selectat, astfel
incat Cumparatorul/ Utilizatorul sa il poata folosi in mod corespunzator;
Serviciul/
Continutul sunt in Conformitate cu contractul daca indeplinesc urmatoarele
cerinte, dupa caz:
a) corespund scopurilor in care s-ar
utiliza in mod normal Serviciul/ Continutul respectiv;
b) respecta cantitatea, calitatea si
caracteristicile de performanta pentru Continutul/ Serviciul selectat care sunt
normale si la care Consumatorul/ Utilizatorul se poate astepta in mod
rezonabil;
c) Serviciile/ Continutul sunt furnizate
in cea mai recenta versiune a acestora, disponibila la momentul incheierii
contractului.
3.3.
Pentru a fi in conformitate cu contractul de vanzare, bunurile indeplinesc in
special urmatoarele conditii:
a)
respecta descrierea, tipul, cantitatea si calitatea si detin functionalitatea,
compatibilitatea, interoperabilitatea si alte caracteristici prevazute in
descrierea acestora;
b)
corespund scopului special pentru care consumatorul le solicita, pe care
consumatorul l-a adus la cunostinta Vanzatorului cel tarziu in momentul
incheierii contractului de vanzare la distanta si pe care Vanzatorul l-a
acceptat;
c)
sunt livrate impreuna cu toate accesoriile si cu toate instructiunile, inclusiv
de instalare daca este cazul, prevazute in contractul de vanzare;
d)
sunt furnizate cu actualizarile necesare daca este cazul.
Pe
langa respectarea cerintelor subiective de conformitate prevazute mai sus,
bunurile indeplinesc urmatoarele conditii:
a)
corespund scopurilor pentru care s-ar utiliza in mod normal bunuri de acelasi
tip, tinand seama, daca este cazul, de prevederile legale in vigoare, de
standarde tehnice sau, in absenta unor astfel de standarde tehnice, de coduri
de conduita aplicabile in domeniu si specifice sectorului;
b)
dupa caz, poseda calitatea si corespund descrierii unei mostre sau unui model
pe care vanzatorul l-a pus la dispozitia consumatorului inainte de incheierea
contractului;
c)
daca este cazul, sunt livrate impreuna cu accesoriile, inclusiv ambalajul,
instructiunile de instalare sau alte instructiuni pe care consumatorul se poate
astepta in mod rezonabil sa le primeasca; si
d)
respecta cantitatea si detin calitatile si alte caracteristici, inclusiv in
materie de durabilitate, functionalitate, compatibilitate si securitate, care
sunt normale pentru bunurile de acelasi tip si la care consumatorul se poate
astepta in mod rezonabil, avand in vedere natura bunurilor si tinand seama de
orice declaratie publica facuta de
Vanzator
sau in numele acestuia sau de alte persoane situate in etapele anterioare ale
lantului de tranzactii, inclusiv de catre producator mai ales in anunturi
publicitare sau pe eticheta. Vanzatorul nu este tinut sa respecte declaratiile
publice, in conformitate cu dispozitiile de mai sus, in cazul in care acesta
demonstreaza cel putin una din urmatoarele situatii:
a)
nu cunostea si nu ar fi putut, in mod rezonabil, sa cunoasca declaratia publica
in cauza;
b)
pana la momentul incheierii contractului de vanzare la distanta, declaratia
publica a fost rectificata in acelasi mod sau intr-un mod similar celui in care
a fost facuta; sau
c)
decizia consumatorului de a achizitiona bunurile nu ar fi putut fi influentata
de declaratia publica.
Vanzatorul
se obliga sa asigure informarea Cumparatorului/ Utilizatorului cu privire la
faptul ca ii sunt furnizate actualizari care sunt necesare pentru a folosi in
scopul urmarit Serviciul/ Continutul, inclusiv actualizari de securitate, care
sunt necesare pentru a mentine conformitatea acelor bunuri pe parcursul uneia
din urmatoarele perioade:
a)
in care consumatorul se poate astepta in mod rezonabil la aceasta, avand in
vedere tipul si scopul bunurilor si al elementelor digitale si tinand seama de
circumstantele si natura contractului, atunci cand contractul de vanzare prevede
un singur act de furnizare a continutului digital sau a serviciului digital;
b)
in situatia in care contractul de vanzare prevede furnizarea continua a
continutului digital sau a serviciului digital pe parcursul unei anumite
perioade.
In
cazul in care consumatorul nu instaleaza, intr-un termen rezonabil,
actualizarile furnizate in conformitate cele de mai sus, Vanzatorul nu raspunde
pentru nicio neconformitate cauzata exclusiv de lipsa actualizarii relevante,
cu urmatoarele conditii:
a)
Vanzatorul a informat consumatorul cu privire la disponibilitatea actualizarii
si la consecintele neinstalarii acesteia de catre consumator;
b)
neinstalarea sau instalarea incorecta a actualizarii de catre consumator nu a
fost cauzata de existenta unor deficiente in instructiunile de instalare
furnizate consumatorului.
(3)
Nu se considera ca exista o neconformitate potrivit prevederilor de mai sus
daca, la momentul incheierii contractului de vanzare, consumatorul a fost
informat in mod explicit ca o anumita caracteristica a bunurilor nu corespunde
cerintelor obiective de conformitate prevazute mai sus, iar consumatorul a
acceptat in mod expres si separat acest lucru la momentul incheierii
contractului de vanzare.
Orice
neconformitate cauzata de instalarea incorecta a bunurilor este considerata ca
reprezentand o neconformitate a bunurilor in una din urmatoarele situatii:
a)
instalarea face parte din contractul de vanzare si a fost realizata de Vanzator
sau sub raspunderea Vanzatorului;
b)
instalarea, destinata sa fie realizata de consumator, a fost realizata de
acesta si instalarea incorecta s-a datorat unor deficiente in instructiunile de
instalare furnizate de Vanzator sau, in cazul bunurilor cu elemente digitale,
de catre Vanzatorul sau furnizorul continutului digital sau al serviciului
digital.
Vanzatorul
raspunde fata de consumator pentru orice neconformitate care exista in momentul
livrarii bunurilor si care este constatata in termen de doi ani de la data
respectiva. Prevederile se aplica, de asemenea, bunurilor cu elemente digitale.
In
cazul bunurilor cu elemente digitale pentru care contractul de vanzare prevede
furnizarea continua de continut digital sau de servicii digitale pentru o
anumita perioada, Vanzatorul raspunde, de asemenea, pentru orice neconformitate
a continutului digital sau a serviciului digital care intervine sau este
constatata in termen de doi ani de la momentul livrarii bunurilor cu elemente
digitale pentru produse cu durata medie de utilizare de pana la cinci ani,
respectiv in termen de cinci ani de la data respectiva pentru produse cu durata
medie de utilizare de peste cinci ani.
In
cazul in care contractul prevede furnizarea continua pentru o perioada de peste
cinci ani, Vanzatorul raspunde pentru orice neconformitate a continutului
digital sau a serviciului digital care intervine sau este constatata pe
parcursul perioadei in care continutul digital sau serviciul digital trebuie sa
fie furnizat conform contractului de vanzare.
In
cazul produselor de ocazie, consumatorul si Vanzatorul pot conveni asupra unor
conditii contractuale sau acorduri avand o perioada de raspundere contractuala
sau un termen de prescriptie mai scurta decat cele prevazute, cu conditia ca
astfel de perioade ori termene mai scurte sa aiba o durata de minimum un an de
la data livrarii bunului.
Orice
neconformitate care este constatata in termen de un an de la data la care
bunurile au fost livrate este prezumata a fi existat deja in momentul livrarii
bunurilor, pana la proba contrarie sau cu exceptia cazului in care aceasta
prezumtie este incompatibila cu natura bunurilor sau cu natura neconformitatii.
Prevederile se aplica, de asemenea, bunurilor cu elemente digitale.
In
cazul bunurilor cu elemente digitale pentru care contractul de vanzare prevede
furnizarea continua de continut digital sau de servicii digitale pentru o
anumita perioada, sarcina probei cu privire la conformitatea continutului
digital sau a serviciului digital pe parcursul perioadelor indicate mai sus ii
revine Vanzatorului in cazul unei neconformitati care este constatata pe
parcursul acestei perioade.
5. Valabilitatea
ofertelor
5.1.
Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica preturile practicate pentru
Produsele disponibile pe Site fara notificarea in prealabil a Utilizatorului
sau Cumparatorului. Cu toate astea, pretul afisat pe Site la momentul
inregistrarii comenzii nu se va modifica, acesta fiind unul ferm.
5.2.
Pretul de achizitie al Produselor este cel din momentul efectuarii comenzii, in
limita stocului disponibil si/sau al perioadei promotionale, in cazul in care
aceasta este definita, iar Produsul este inclus intr-o Oferta.
5.3.
Pretul de achizitie al produselor dintr-o Comanda emisa nu se poate modifica la
un moment ulterior emiterii acesteia decat cu acordul partilor.
5.4.
Pretul de achizitie al Produselor dintr-un Contract onorat nu se poate
modifica.
5.5.
Clientul poate renunta la Produsele achizitionate prin Comanda, numai in
perioada de timp cuprinsa intre emiterea Comenzii si transformarea acesteia in
Contract, dar si ca urmare a retragerii acestuia din contract, astfel cum va fi
prevazut in cele ce urmeaza in sectiunea referitoare la retragerea din
contract.
6. Comanda
6.1.
Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de
comunicare (telefonic si/sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza
operatiunile comerciale. Partile declara ca modalitatea de colaborare si
conditiile colaborarii sunt reglementate de prezentele Termeni si Conditii.
6.2
Pentru efectuarea unei comenzi, Cumparatorul va proceda la selectarea
produsului dorit, prezentat pe Site si, ulterior, va parcurge pasii necesari
privind plasarea comenzii, astfel cum acestia se succed in cadrul modulului de
plasare Comanda. Nefinalizarea pasilor aferenti unei Comenzi echivaleaza cu
neprocesarea acesteia si nerezervarea Produsului dorit. Inregistrarea si
procesarea comenzii are loc doar dupa ce Cumparatorul finalizeaza intregul
proces de finalizare a comenzii.
6.3.
In situatia in care se achizitioneaza Produse in calitate de persoana fizica,
se vor completa campurile aferente, respectiv: nume si prenume, adresa de
e-mail, numar de telefon, judet, localitate, adresa si metoda de plata: ramburs
sau card bancar.
6.4.
In situatia in care se achizitioneaza Produse in calitate de persoana juridica,
se vor completa campurile aferente, respectiv: denumirea societatii, adresa
sediu social, CUI, numar inregistrare in Registrul Comertului, denumirea
bancii, contul, date privind adresa de livrare: judet, localitate, adresa –
strada, numar, bl., ap., etc., numar telefon, precum si informatii pentru
efectuarea platii: ramburs sau prin card bancar.
6.5.
In functie de datele introduse (cantitate produse, adresa de livrare si
modalitatea de plata) se va calcula costul final al transportului, Cumparatorul
fiind informat cu privire la cuantumul acestuia.
6.6.
Inainte de finalizarea comenzii aveti posibilitatea sa adaugati informatii
suplimentare la comanda prin campul de „Comentarii”.
6.7.
Odata cu plasarea Comenzii si efectuarea platii, Cumparatorul va primi un
e-mail prin care va fi confirmata Comanda si care va contine alte detalii
privind Comanda inregistrata.
6.8.
Prin finalizarea comenzii, Cumparatorul certifica faptul ca toate datele
furnizate, necesare procesului de cumparare, sunt corecte si complete si ca ii
apartin acestuia.
6.9.
In cazul in care un Cumparator isi modifica datele personale, folosind
formularele disponibile pe Site, toate contractele in derulare existente la
acel moment isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Cumparator inainte
de momentul modificarii.
6.10.
De asemenea, prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul
poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de acestia, in
orice situatie in care este necesara contactarea in ceea ce priveste
desfasurarea relatiilor contractuale si care se poate referi la:
· Validarea
disponibilitatii produselor si a cantitatilor achizitionate de Cumparator;
· Confirmarea
comenzii;
· Validarea
de catre Cumparator a contravalorii comenzii efectuate;
· Stabilirea
de comun acord a detaliilor de livrare a Produselor.
De
asemenea, contactarea poate fi facuta in egala masura si in situatia in care
exista o obligatie impusa de legislatia in vigoare sau de autoritatile
competente in aceasta materie.
6.11.
Validarea Comenzii si livrarea acesteia se face doar daca:
· Datele
Cumparatorului sunt complete si corecte;
· Produsele
din comanda Cumparatorului sunt disponibile;
· Nu
exista erori in sistem care ar putea genera preturi gresite (ex.: valoare a
pretului zero/Lei);
· Plata
aferenta Produselor comandate, realizata prin mijlaoce de plata electronica,
este vizibila in contul Societatii.
6.12.
Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei
notificari prealabile adresate Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a
vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda
celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
· neacceptarea
de catre banca emitenta a cardului Clientului aferent tranzactiei;
· invalidarea
tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat, in cazul platii online;
· datele
furnizate de catre Client pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;
· Produsul
comandat nu mai este in stoc, context in care Vanzatorul va anunta Cumparatorul
in prealabil si, daca se va agrea transmiterea Produsului la momentul revenirii
sale pe stoc, Vanzatorul va proceda la onorarea Comenzii.
6.13.
Detaliile de livrare a Produselor, incluzand dar nelimitandu-se la timpul
necesar livrarii, nu constituie o obligatie contractuala din partea
Prestatorului, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte
daune-interese, in cazul in care oricare Parte poate fi sau este prejudiciata
in orice mod de pe urma incalcarii acestora.
7.
Contract si finalizarea Comenzii
7.1.
Vanzatorul va include in coletul expediat catre Cumparator toate documentele
necesare care sa ateste achizitionarea Produselor de catre acesta.
7.2.
Vanzatorul va realiza informarea Cumparatorului asupra stadiului de finalizare
in care se afla Comanda.
7.3.
Contractul incheiat la distanta, la care se adauga documentele care atesta
livrarea catre Cumparator a Produselor contractate de acesta, devine Contract
onorat.
8. Raspunderea
contractuala. Limitarea de raspundere
8.1.
In cazul nerespectarii de catre Utilizatori a modului legal de utilizare a
Site-ului, Societatea nu isi asuma nicio responsabilitate fata de consecintele
care ar putea aparea in acest context.
8.2.
In cazul furnizarii de informatii care nu sunt conforme cu realitatea, inexacte
sau incomplete prin intermediul adreselor de contact, Societatea isi rezerva
dreptul de a refuza toate incercarile curente sau viitoare de folosire a
serviciilor Site-ului.
8.3.
Utilizarea site-ului de catre Utilizatori se realizeaza pe propria raspundere a
acestora.
8.4.
Orice observatie privitoare la continutul Site-ului poate fi semnalata
printr-un mesaj trimis la adresa de e-mail: magazin@zurli.ro.
8.5.
Societatea va furniza un raspuns, atunci cand este cazul, in maximum 30 de zile
lucratoare. In situatia in care mesajul nu este primit din cauza unei
defectiuni tehnice, Utilizatorul este rugat sa revina cu un nou mesaj, avand
acelasi continut.
8.6.
Vanzatorul este raspunzator pentru livrarea Produselor comandate, in concret
pentru onorarea Comenzilor plasate, livrarea Produselor avand aceleasi
specificatii cu cele comandate, dar si pentru insotirea Produselor de
documentele fiscale aferente contractului incheiat la distanta.
8.7.
Fiecare Cumparator este direct responsabil sa efectueze propria evaluare
independenta a Produselor si Serviciilor comandate de pe Site din punct de
vedere cantitativ/calitativ etc.
8.8.
Cu titlu general, Vanzatorul este responsabil pentru Produsele livrate catre
Cumparator, dar si pentru orice accidente de orice natura, pagube, datorii,
cheltuieli pe care Cumparatorul le-ar putea suporta/suferi, direct sau
indirect, in totalitate sau in parte, si care au legatura cu achizitionarea
unui Produs de pe Website, precum si pentru orice pretentii care decurg din
utilizarea totala sau partiala a acestora.
8.9.
Cu toate acestea, Vanzatorul nu va fi tinut responsabil cu
privire la utilizarea si afisarea anumitor Produse livrate catre Cumparator,
astfel:
· In
ceea ce priveste mesajele video tip prestabilit/ personalizat,
cade in responsabilitatea Cumparatorului actiunea de a sigura ca device-ul
utilizat (tableta, telefon, laptop, PC etc.) detine functiile necesare pentru a
deschide si vizualiza Produsul avand continut media. Astfel, Vanzatorul nu isi
asuma nicio obligatie referitoare la posibilitatea de vizualizare a mesajului
video livrat de catre Cumparator, acesta procedand la efectuarea tuturor
verificarilor prealabile necesare in scopul determinarii functionalitatii
acestuia. Mai mult, Cumparatorul, prin comandarea unui Produs tip continut
multimedia, ceclara ca este implicit de acord cu mesajul transmis si nu va
ridica nicio pretentie ulterioara, pecuniara sau de orice alt tip, referitoare
la continutul Produsului, realizat conform specificatiilor prealabile ale
Cumparatorului.
· Referitor
la jucariile interactive, Vanzatorul va transmite odata cu Produsul
si instructiunile de utilizare a acestuia, nefiind astfel responsabil de
eventualele prejudicii suportate de Cumparator ca urmare a folosirii neadecvate
a Produsului, efectuata cu nerespectarea instructiunilor transmise.
· Cartile
care contin jocuri (i.e. de jucat
primavara, toamna, iarna etc.) contin exemple de jocuri care nu sunt de natura
a implica accidentari, loviri si neavand un impact negativ asupra minorilor,
sens in care Vanzatorul nu va putea fi tinut responsabil de o eventuala
prejudiciere a Clientului survenita ca urmare a punerii in practica a
informatiei sugerate in aceste Produse.
· In
ceea ce priveste Produsele tip CD, Vanzatorul garanteaza ca acestea
sunt prevazute cu un continut multimedia care poate fi vizualizat, Cumparatorul
fiind singurul responsabil de utilizarea unor device-uri avand functii de
citire/ rulare CD si vizualizare continut specific acestui suport de stocare a
informatiei.
· Nu
in ultimul rand, referitor la Produsele avand diverse
specificatii (ex: culoare, marime, personaj Zurli etc.), Cumparatorul
este singurul responsabil a transmite Vanzatorului caracteristicile Produsului
pentru care opteaza, Societatea fiind obligata a transmite Produsele conforme
specificatiilor Clientului. In situatia in care Vanzatorul, desi a incercat
contactarea prealabila a Clientului pentru obtinerea informatiilor necesare
livrarii acestor tipuri de Produse, nu obtine detaliile specifice, acesta va
proceda la transmiterea Produsului avand specificatii aleatorii (spre exemplu,
in cazul mesajelor video, Vanzatorul alege aleatoriu un personaj Zurli).
8.10.
Prin prezentul Document, Cumparatorul renunta la toate pretentiile ce decurg
din utilizarea necorespunzatoare a Produselor, in dezacord cu instructiunile
furnizate de Vanzator, care sunt comandate de pe Website si exonereaza
Prestatorul si societatile sale afiliate, directorii, angajatii si agentii
acestuia de la plata oricarei sume care decurge din sau in legatura cu orice
act sau omisiune a acestuia in legatura cu utilizarea unui Produs/Serviciu.
8.11.
Prestatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru potentiale programe de tip
malware care ar putea sa va infecteze computerul sau alte bunuri in urma
accesarii sau utilizarii acestui Site sau descarcarii oricarui material,
informatii, text, imagini video sau audio de pe acesta.
8.12.
Prestatorul nu este raspunzator pentru acoperirea pretentiilor tertilor, de
orice natura, care pot rezulta in relatie cu utilizarea, copierea sau
falsificarea Site-ului sau a continutului acestuia sau a oricarui alt Site
inrudit, de catre terte persoane, neautorizate de COMPANIA DE EVENIMENTE ZURLI
S.R.L., indiferent daca aceasta a fost informata, a cunoscut sau ar fi trebuit
sa cunoasca aceasta posibilitate.
8.13.
Utilizatorii inteleg si accepta ca, date fiind caracteristicile specifice
Internetului si ale Serviciului, Administratorul Site-ului nu poate
confirma/garanta identitatea Utilizatorilor si veridicitatea, corectitudinea,
validitatea oricaror informatii sau continut oferite de acestia pe Site. In
consecinta Site-ul nu poate fi tras la raspundere in niciun mod si in nicio
masura cu privire la aceste informatii sau orice alte efecte
juridice/comerciale derivand din utilizarea lor.
8.14.
Prestatorul nu poate fi tinut responsabil pentru orice fel de prejudiciu
(direct, indirect, accidental sau nu etc.) ce rezulta din folosirea sau din
incapacitatea de folosire a informatiei de tip continut prezentata sau nu pe
Site sau pentru orice tip de erori sau omisiuni in prezentarea Continutului
care pot conduce la orice fel de pierderi.
8.15.
In cazul in care un Utilizator/Cumparator considera ca un Continut expediat
prin orice mijloc de catre Vanzator violeaza drepturile de copyright sau orice
alte drepturi, acesta poate sa contacteze pentru detalii Vanzatorul, conform
detaliilor de contact, astfel incat acesta sa remedieze eventualele incalcari.
8.16.
Prestatorul nu garanteaza Utilizatorului sau Cumparatorului acces pe Site sau
la Serviciu si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial
si/sau integral Continutul, de a reproduce partial sau integral Continutul, de
a copia, sau de a exploata orice Continut in orice alta maniera, sau de a
transfera vreunui tert orice continut asupra caruia are si/sau a obtinut acces,
in baza unui acord de utilizare, fara acordul prealabil scris al Prestatorului.
8.17.
COMPANIA DE EVENIMENTE ZURLI S.R.L. nu raspunde de continutul, calitatea sau
natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi din continut, indiferent
de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta,
integral, proprietarii acestora.
8.18.
Prestatorul este exonerat de orice vina in cazul utilizarii site-urilor si/sau
al Continutului transmis catre Utilizator sau Cumparator prin orice mijloc
(electronic, telefonic etc.), prin intermediul site-urilor, e-mail-ului sau al
unui angajat al acestuia, atunci cand aceasta utilizare a Continutului poate
sau produce pagube de orice natura de partea Utilizatorului, Cumparatorului
si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de Continut.
8.19.
Vanzatorul nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:
•
Serviciul va fi potrivit cerintelor Cumparatorului;
•
Serviciul va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel;
•
Produsele/Serviciile obtinute gratis sau contra cost vor corespunde cerintelor
sau asteptarilor Cumparatorului.
8.20.
Operatorii, administratorii si/sau proprietarii Site-ului nu sunt sub nicio
forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din,
dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau
oricare alt tip de relatie / legatura / tranzactie/ colaborare etc. care pot
aparea intre Cumparator sau Utilizator.
9. Livrarea
Produselor
9.1.
Vanzatorul se obliga sa expedieze Cumparatorului produsele cuprinse in Comanda
acceptata, pentru care a fost emisa o confirmare, in sistem de curierat door-to-door,
la adresa de livrare de pe teritoriul Romaniei, pusa la dispozitie de Client,
respectand termenele de livrare stabilite in momentul acceptarii Comenzii.
Pentru Comenzile achitate prin transfer bancar, termenul de livrare se va calcula
de la momentul receptionarii in contul Companiei de Evenimente Zurli S.R.L. a
platii integrale.
9.2.
Livrarea produselor in sistem de curierat door-to-door se va
realiza prin intermediul societatiilor de curierat partenere (Sameday sau
parteneri E-colet Logistic).
9.3.
Livrarea pentru produsele aflate in anumite campanii sau promotii se va face
conform informatiilor privind campania sau promotia respectiva, disponibile pe
site-ul www.magazinulzurli.ro.
9.4.
Vanzatorul va aplica tariful comunicat inainte de fiecare livrare, iar in cazul
Produselor aflate la promotie, in conformitate cu promotiile active pe site in
momentul plasarii comenzii.
9.5.
Proprietatea asupra Produselor comandate va fi transferata in momentul
efectuarii livrarii acestora la adresa indicata de Client si a efectuarii
integrale a platii aferente. Vanzatorul nu va autoriza curierul sa permita
deschiderea coletului decat ulterior semnarii de primire si achitarii
eventualei contravalori a acestuia.
9.6.
In ceea ce priveste mesajele video realizate ca urmare a comenzii
Cumparatorului, dreptul de a utiliza opera va fi transmis cu titlu exclusiv catre
Cumparator la momentul primirii comenzii pe suport electronic, strict pentru
scopul prevazut in cadrul comenzii, iar Vanzatorul va interzice in mod
particular orice reproducere, distribuire, import/export, inchiriere, imprumut
si comunicare publica, directa sau indirecta a operei, prin orice mijloace,
inclusiv prin punerea operei la dispozitia publicului, astfel incat sa poata fi
accesata in orice loc si in orice moment ales, in mod individual, de catre
public. Este interzisa, de asemenea, orice transmitere ulterioara a operei,
indiferent de suport sau modalitate precum si realizarea de opere derivate.
Orice licentiere sau cesionare a drepturilor asupra operei este in egala masura
strict interzisa, Cumparatorul urmand a raspunde pentru orice prejudicii
cauzate ca urmare a incalcarii mentiunilor de mai sus.
9.7.
Livrarea Produselor se efectueaza in termen de 2-4 zile lucratoare de la momentul
confirmarii Comenzii plasate de Cumparator. O comanda expediata catre Client
intr-o zi de vineri de catre Vanzator se va livra Cumparatorului incepand cu
urmatoarea zi lucratoare, aplicandu-se termenele de livrare sus - mentionate.
9.8.
La solicitarea Cumparatorului, firma de curierat cu care Vanzatorul colaboreaza
va putea efectua livrarea in cursul zilelor de sambata.
9.9.
In cazurile in care Cumparatorul nu este gasit la adresa de livrare mentionata,
in intervalul orar stabilit de comun acord cu livratorul, acesta va contacta
Cumparatorul pentru a conveni detaliile unei noi livrari. In cazul in care
curierul nu reuseste sa ia legatura cu destinatarul coletului din 2 (doua)
incercari, coletul va ajunge in cel mai apropiat depozit al societatii de curierat
partenere.
9.10.
Comenzile care vizeaza realizarea de continut media cu personajele Zurli vor fi
livrate in termen de 5 zile lucratoare de la momentul confirmarii prin
intermediul telefonului a tuturor detaliilor legate de continutul comenzii
(personaj selectat, numele copilului, pasiuni etc.). Acestea vor fi livrate
exclusiv prin intermediul e-mail-ului indicat de Cumparator si/sau prin
intermediul unei platforme care poate asigura trimiterea si primirea
continutului (de exemplu WhatsApp).
9.11.
Costul livrarii Produselor depinde de anumiti factori, respectiv: greutatea
coletului si destinatie (in Municipiul Bucuresti sau in tara). Costul livrarii
este diferit de costul standard in functie de numarul de kilometri exteriori
(in cazul in care adresa de livrare este la peste 10 km de cea mai apropiata
localitate in care firma de curierat are punct de lucru). Costul de transport
se va regasi in factura care insoteste Produsele comandate si va fi afisat la
momentul finalizarii comenzii plasate pe www.magazinulzurli.ro. Nici un alt
comision nu va fi solicitat la momentul livrarii de catre curier.
10.
Procedura de retragere din contract. Formular de retragere
10.1.
In conformitate cu art. 9 alin. (1) din OUG 34/2014, Cumparatorul care detine
calitatea de consumator (persoana fizica) are dreptul sa se retraga din
Contract, respectiv sa returneze Produsul comandat, in termen de 14 zile
calendaristice, fara invocarea unui motiv care sa justifice retragerea sa din
contract. In acest context, Clientului nu i se vor inapoia cheltuielile de
transport. Astfel, potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui
Produs expira in termen de 14 zile calendaristice de la intrarea in posesia
bunurilor comandate.
10.2.
Pentru exercitarea dreptului de retragere, Cumparatorul informeaza Vanzatorul
cu privire la decizia de a se retrage din prezentul Contract, utilizand o
declaratie neechivoca, de exemplu o scrisoare trimisa prin posta sau e-mail la
adresele indicate pe Website. In acelasi scop, se poate transmite urmatorul
formular de retragere:
„Catre:
Magazinul
Zurli
Email:
magazin@zurli.ro
Va
informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la
vanzarea urmatoarelor produse: [...]
Produsele
au fost comandate la data de [...] de pe www.magazinulzurli.ro .
Numele
cumparatorului:
Adresa
cumparatorului:
Semnatura
cumparatorului (doar in cazul in care acest formular este notificat pe hartie):
Data:
[…]”;
10.3.
Returnarea Produselor se poate efectua prin intermediul oricarei firme de curierat,
in functie de preferintele Clientului.
10.4.
Returul Produselor cumparate va putea avea loc fara invocarea unui motiv in
acest sens, conform prevederilor Legii comertului la distanta (O.G. nr. 34/
2014 cu modificarile ulterioare). Produsele vor fi ambalate corespunator pentru
retur si vor fi insotite de toate accesoriile si documentele aferente acestora,
precum si de o copie a facturii de achizitie.
10.5.
Returnarea unui Produs in lipsa accesoriilor sale va duce la diminuarea valorii
acestuia, conform celor mentionate mai jos. Nu se accepta pentru returnare
Produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, pete,
socuri etc. fara ca acestea sa fie aduse in prealabil la conformitate.
10.6.
Rambursarea contravalorii Produsului se va face in cel mult 14 de zile de la
data la care Produsul ajunge in depozitul Vanzatorului, iar starea acestuia
este verificata de personalul Vanzatorului. De asemenea, se va verifica daca
Produsul in cauza este sau nu in situatia de a fi exceptat de la retur. In
cazul in care se constata ca valoarea acestuia a fost diminuata, Vanzatorul va
retine suma aferenta acestei diminuari.
10.7.
Suma aferenta Produsului va fi returnata dupa cum urmeaza:
•
Pentru Comenzile achitate cu card online - prin restituire in contul din care a
fost efectuata plata, daca nu se va indica expres in scris un alt cont in care
sa se vireze suma supusa restituirii;
•
Pentru Comenzile achitate cu OP/ramburs/Card bancar - prin virament bancar, in
contul indicat de catre Cumparator in scris.
10.8.
In functie de specificul Produselor comercializate pe Website, acestea pot fi
sigilate. In functie de starea Produsului returnat, se va decide daca
rambursarea poate fi sau nu acceptata.
10.9.
Numai in anumite situatii care depind exclusiv de decizia Vanzatorului se
accepta returnarea Produselor care prezinta mici urme de uzura. In astfel de
cazuri, Vanzatorul va face o verificare asupra Produsului si va stabili
valoarea care trebuie returnata Clientului.
11. Diminuarea valorii
bunurilor returnate
11.1.
Deoarece, in cazul vanzarilor la distanta, Consumatorul nu are posibilitatea de
a verifica bunurile inainte de incheierea contractului, acesta are dreptul, asa
cum s-a detaliat anterior, de a se retrage din contract. Din acelasi motiv,
Consumatorului i se permite sa testeze si sa verifice bunurile pe care le-a
cumparat, in functie de tipul acestora si in masura in care este necesar pentru
a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a acestora. Pentru a
stabili aceste caracteristici, Consumatorul trebuie sa manuiasca Produsele si
sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un
magazin fizic real.
11.2.
In timpul perioadei de retragere, Consumatorul trebuie sa manuiasca si sa
inspecteze bunurile cu diligenta necesara in acest sens.
11.3.
Cumparatorul va fi tinut responsabil pentru diminuarea valorii Produselor care
rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii,
calitatilor si functionarii acestora.
11.4.
Daca un Consumator isi exercita dreptul de retragere dupa ce a utilizat
bunurile intr-o masura care depaseste limita necesara stabilirii naturii,
caracteristicilor si modului de functionare a acestora, acesta va raspunde
pentru eventuala diminuare a valorii Produselor.
11.5.
Actiuni neacceptate care duc la diminuarea valorii Produsului returnat sau
pierderea dreptului de retragere:
•
ruperea sigiliilor si a etichetelor;
•
zgarierea, murdarirea, patarea, impregnarea Produselor cu substante externe;
•
desigilarea accesoriilor consumabile;
•
etc.
11.6.
Accesoriile (manuale de utilizare, CD-uri, baterii etc.) aflate in cutia
Produsului fac parte integranta din acesta, astfel ca toate aceste componente
se vor returna impreuna cu Produsul.
11.7.
In cazul retragerii din Contract, Consumatorul este responsabil doar in ceea ce
priveste diminuarea valorii Produselor comandate, care rezulta din manipularile
acestora, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor
si functionarii bunurilor. In cazul in care Produsul returnat prezinta urme de
uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de
garantie lipsa, Consumatorul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea
valorii sale.
11.8.
Valoarea Produselor folosite, avand urme de uzura (pete, zgarieturi, indoituri,
fisuri, lovituri etc.) va fi returnata numai dupa aducerea lor la conformitate,
implicand costurile de igienizare, cosmetizare, reparare, inlocuire a
eventualelor piese deteriorate si aducere la o forma comerciala in vederea
vanzarii ca Produs Reconditionat/ Refurbished. Valorea finala a Produsului se
stabileste in functie de valoarea pieselor ce trebuie inlocuite si a manoperei
de reconditionare sau ca diferenta dintre valoarea initiala a Produsului nou si
valoarea de revanzare a Produsului folosit.
11.9.
Orice modificare a starii Produselor, ce face imposibila vanzarea acestora ca
noi, duce automat la aplicarea procedurii de returnare supusa unor taxe de
readucere a Produselor la starea in care au fost livrate.
11.10.
Diminuarea poate reprezenta intre 10% si 100% din valoarea initiala a
Produsului.
11.11.
Daca Produsele returnate au fost insotite de eventuale bonusuri/cadouri,
Cumparatorul este tinut sa le returneze si pe acestea din urma, odata cu
Produsul. In caz contrar, valoarea acestora se diminueaza din valorea
returului.
11.12.
Daca s-au achizitionat mai multe Produse de acelasi fel si se doreste returul
tuturor acestor Produse, Consumatorul se va asigura ca doar unul dintre aceste
Produse a fost desigilat. Returul celorlalte Produse se accepta doar daca
acestea sunt sigilate.
11.13.
Consumatorul nu isi poate exercita dreptul de retragere pentru furnizarea de
bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii
sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Consumator.
11.14.
Potrivit art. 16 din OUG nr. 34/ 2014, sunt exceptate de la dreptul de
retragere in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara
spatiilor comerciale urmatoarele:
·
Furnizarea de Produse sau servicii al
caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care Vanzatorul nu
le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
· Furnizarea
de Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de Consumator sau
personalizate in mod clar;
· Furnizarea
de Produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
· Furnizarea
de Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a
sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;
· Furnizarea
de Produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil
amestecate cu alte elemente;
· Furnizarea
de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate
care au fost desigilate dupa livrare;
· Furnizarea
de ziare, periodice si reviste, cu exceptia contractelor de abonament pentru
furnizarea de astfel de publicatii;
· Furnizarea
de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a
inceput cu acordul prealabil expres al Consumatorului si dupa ce acesta a
confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere;
· Produsele
aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme a Cumparatorului si a
efectuarii platii acestora in avans.
11.15.
Exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor
contractuale, dupa caz:
· de
a executa contractul la distanta sau contractul in afara spatiului comercial;
· de
a incheia un contract la distanta sau in afara spatiului comercial, in cazul in
care Consumatorul a efectuat o comanda.
Vanzatorul
ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea
Consumatorului, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu
de 14 zile de la data la care Produsul ajunge la sediul acestuia si este
verificat si validat de personalul acestuia din punct de vedere al starii sale
de functionare si al conformitatii.
12. Returul
Produsului pentru neconformitati
12.1.
Potrivit dispozitiilor Legii nr. 449/2003, Vanzatorul este obligat sa livreze
Consumatorului Produse care sunt in conformitate cu contractul de vanzare.
12.2.
Se considera ca Produsele sunt in conformitate cu contractul de vanzare
incheiat la distanta daca acestea:
· corespund
descrierii facute de Vanzator si au aceleasi calitati ca si Produsele pe care
Vanzatorul le-a prezentat Consumatorului ca mostra sau model;
· corespund
oricarui scop specific solicitat de catre Consumator, scop facut cunoscut
Vanzatorului si acceptat de acesta la incheierea contractului de vanzare;
· corespund
scopurilor pentru care sunt utilizate in mod normal Produsele de acelasi tip;
· fiind
de acelasi tip, prezinta parametri de calitate si performante normale, la care
Consumatorul se poate astepta in mod rezonabil, date fiind natura Produsului si
declaratiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, facute de
Vanzator, de Producator sau de reprezentantul acestuia, in special prin
publicitate sau prin inscriere pe eticheta Produsului.
12.3.
Nu se considera a fi lipsa de conformitate daca in momentul incheierii
contractului la distanta Consumatorul a cunoscut sau nu putea, in mod
rezonabil, sa nu cunoasca aceasta lipsa de conformitate.
12.4.
Consumatorul isi poate exercita dreptul de retur in cazul in are Produsul
prezinta neconformitati daca lipsa de conformitate a acestuia apare intr-un
termen de 2 ani, calculat de la livrarea Produsului. Dupa expirarea acestui
termen, Consumatorii pot pretinde remedierea sau inlocuirea Produselor care nu
pot fi folosite in scopul pentru care au fost realizate ca urmare a unor vicii
ascunse aparute in cadrul duratei medii de utilizare, in conditiile legii.
Pentru Produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica de 2 ani,
termenul de 2 ani se reduce la aceasta durata.
12.5.
Consumatorul trebuie sa informeze Vanzatorul despre lipsa de conformitate in
termen de doua luni de la data la care acesta a constatat-o.
12.6.
In cazul lipsei conformitatii, Consumatorul are dreptul de a solicita
Vanzatorului sa i se aduca Produsul la conformitate, fara plata, prin reparare
sau inlocuire sau sa beneficieze de reducerea corespunzatoare a pretului ori de
rezolutiunea contractului privind acest Produs.
12.7.
In acest context, Consumatorul are dreptul de a solicita Vanzatorului in primul
rand repararea Produsului sau de a solicita inlocuirea acestuia, in fiecare caz
fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau
disproportionata.
12.8.
O masura reparatorie va fi considerata ca disproportionata daca ea impune
Vanzatorului costuri care sunt nerezonabile in comparatie cu o alta masura
reparatorie, luandu-se in considerare:
· valoarea
pe care ar fi avut-o Produsele daca nu ar fi existat lipsa de conformitate;
· importanta
lipsei de conformitate;
· daca
o alta masura reparatorie ar putea fi realizata fara un inconvenient
semnificativ pentru Consumator.
12.9.
O masura reparatorie va fi considerata ca imposibila daca Vanzatorul nu poate
asigura Produse identice pentru inlocuire sau piese de schimb pentru reparare,
inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.
12.10.
Cheltuielile de returnare aferente Produselor defecte, respectiv Produselor
care cad sub incidenta garantiei comerciale, vor fi suportate de catre
Vanzator, urmand a fi rambursate in contul Clientului, dupa receptionarea si
verificarea neconformitatii acestora de catre personalul Vanzatorului.
12.11.
Perioada de timp stabilita pentru repararea sau inlocuirea Produsului returnat
nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care Produsul a fost
validat cu privire la neconformitati de catre personalul Vanzatorului.
12.12.
Consumatorul nu este indreptatit sa solicite rezolutiunea contractului daca
lipsa conformitatii este minora.
13.
Conditii de retur
13.1.
Expeditorul raspunde atat cu privire la corectitudinea datelor inscrise pe
documentul de transport (AWB), cat si de ambalarea corespunzatoare a coletelor
continand Produsele returnate.
13.2.
Coletele trimise de catre expeditor trebuie sa fie ambalate intr-un mod care sa
protejeze Produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toata
durata transportului (se recomanda folosirea elementelor de siguranta, spre
exemplu: poliester, carton, folie bule de aer, etc. ). De asemenea, se
recomanda ambalarea coletului astfel incat sa corespunda greutatii, formei si
naturii continutului, cat si modului si duratei transportului. Ambalajul
trebuie sa protejeze continutul astfel incat sa nu poata fi deteriorat prin
presiune sau manipulari succesive, putand fi, dupa caz, constituit din cutii de
carton, placaj, lemn, plastic umplut cu polistiren etc.
14.
Garantia Produselor
14.1.
In conformitate cu dispozitiile art. 11, alin. (1) din Legea nr. 449/ 2003
privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, in cazul lipsei
conformitatii, Consumatorul are dreptul de a solicita Prestatorului in primul
rand repararea Produsului sau are dreptul de a solicita inlocuirea Produsului,
in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila
sau disproportionata.
14.2.
O masura reparatorie va fi considerata ca disproportionata, daca ea impune
Prestatorului costuri care sunt nerezonabile in comparatie cu cealalta masura
reparatorie, luandu-se in considerare:
a)valoarea
pe care ar fi avut-o produsele daca nu ar fi existat lipsa de conformitate;
b)importanta
lipsei de conformitate;
c)daca
cealalta masura reparatorie ar putea fi realizata fara un inconvenient
semnificativ pentru consumator.
14.5.
O masura reparatorie va fi considerata ca imposibila daca Prestatorul nu poate
asigura produse identice pentru inlocuire sau piese de schimb pentru reparare,
inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.
14.6.
Vanzatorul nu garanteaza disponibilitatea pe stoc a niciunui Produs spre
achizitionare de pe Site.
14.7.
Inlocuirea/ repararea Produsului va fi efectuata intr-un termen de maximum de
15 zile calendaristice de la data la care Cumparatorul a adus la cunostinta
Prestatorului lipsa de conformitate a Produselor sau a predat Produsul acestora
ori persoanei desemnate de acestia pe baza unui document de predare-preluare.
14.8.
Cumparatorul poate solicita o reducere corespunzatoare a pretului sau
rezolutiunea contractului in oricare dintre urmatoarele cazuri:
a)daca
nu beneficiaza nici de repararea, nici de inlocuirea Produsului;
b)daca
Prestatorul nu a luat masura reparatorie intr-o perioada de timp rezonabila;
c)daca
Prestatorul nu a luat masura reparatorie fara inconveniente semnificative
pentru Cumparator.
14.7.
Potrivit OUG 140/2021, in caz de neconformitate, consumatorul are dreptul de a
beneficia de aducerea in conformitate a bunurilor, de a beneficia de o reducere
proportionala a pretului sau de a obtine incetarea contractului in conditiile
prevazute la prezentul articol.
14.8.
Pentru ca bunurile sa fie aduse in conformitate, consumatorul poate opta intre
reparatie si inlocuire, cu exceptia cazului in care masura corectiva aleasa ar
fi imposibila sau, in comparatie cu cealalta masura corectiva disponibila, ar
impune Prestatorului costuri care ar fi disproportionate, luand in considerare
toate circumstantele, inclusiv urmatoarele:
a)
valoarea bunurilor in cazul in care nu ar fi existat neconformitatea;
b)
gravitatea neconformitatii; sau
c)
daca masura corectiva alternativa ar putea fi executata fara vreun inconvenient
semnificativ pentru consumator.
14.9.
Prestatorul poate refuza sa aduca in conformitate bunurile daca reparatia sau
inlocuirea este imposibila sau i-ar impune costuri care ar fi disproportionate,
luand in considerare toate circumstantele, inclusiv cele prevazute la alin. (2)
lit. a) si b).
14.10.
Consumatorul are dreptul fie sa obtina o reducere proportionala a pretului, fie
sa obtina incetarea contractului de vanzare, in oricare dintre urmatoarele
cazuri:
a)
Prestatorul nu a finalizat reparatia sau inlocuirea sau, dupa caz, a refuzat sa
aduca in conformitate bunurile;
b)
se constata o neconformitate, in pofida eforturilor Prestatorului de a o
remedia;
c)
neconformitatea este de o asemenea gravitate incat justifica o reducere de pret
sau dreptul la incetarea imediata a contractului de vanzare;
d)
Prestatorul a declarat ca nu va aduce bunurile in conformitate intr-un termen
rezonabil sau fara inconveniente semnificative pentru consumator ori acest
lucru reiese clar din circumstantele cazului.
14.11.
Consumatorul nu are dreptul de a obtine incetarea contractului daca
neconformitatea este minora. Sarcina probei cu privire la caracterul minor al
neconformitatii ii revine Prestatorul.
14.12.
Consumatorul are dreptul de a suspenda plata unei parti restante din pretul
bunurilor sau a unei parti a acesteia pana in momentul in care Prestatorul isi
va fi indeplinit obligatiile care ii revin in temeiul OUG 140/2021.
14.13.
Consumatorii pot sa opteze pentru o anumita masura corectiva in cazul in care
neconformitatea bunurilor este constatata la scurt timp dupa livrare, fara a
depasi 30 de zile calendaristice.
14.14.
Dupa expirarea termenului prevazut mai sus consumatorii pot pretinde remedierea
sau inlocuirea bunurilor care nu pot fi folosite in scopul pentru care au fost
realizate ca urmare a unor vicii ascunse aparute in cadrul duratei medii de
utilizare, in conditiile legii.
14.15.
Repararea sau inlocuirea bunurilor
(1)
Reparatiile sau inlocuirile se efectueaza cu respectarea urmatoarelor conditii:
a)
fara costuri;
b)
intr-un termen rezonabil care nu poate depasi 15 zile calendaristice din
momentul in care Prestatorul a fost informat de catre consumator cu privire la
neconformitate si care este stabilit de comun acord, in scris, intre Prestator
si consumator, luandu-se in considerare natura si complexitatea bunurilor,
natura si gravitatea neconformitatii si efortul necesar pentru finalizarea
reparatiei sau inlocuirii;
c)
fara vreun inconvenient semnificativ pentru consumator, tinand seama de natura
bunurilor si de scopul pentru care consumatorul a solicitat bunurile in cauza.
14.16.
In cazul in care neconformitatea urmeaza sa fie remediata prin repararea sau
inlocuirea bunurilor, consumatorul pune bunurile la dispozitia Prestatorului.
14.17.
Prestatorul preia bunurile inlocuite pe propria cheltuiala.
14.18.
In cazul in care o reparatie necesita demontarea bunurilor care au fost
instalate intr-un mod compatibil cu natura si cu destinatia lor, inainte ca
neconformitatea sa fie constatata, sau in cazul in care bunurile respective
urmeaza sa fie inlocuite, obligatia de a repara sau inlocui bunurile include
demontarea bunurilor neconforme si instalarea bunurilor de inlocuire sau a
bunurilor reparate sau suportarea costurilor aferente demontarii si instalarii.
14.19.
Consumatorul nu este obligat sa plateasca pentru utilizarea normala a bunurilor
inlocuite in perioada care a precedat inlocuirea acestora.
14.20.
In cazul in care neconformitatea este remediata prin reparatie, termenele
prevazute anterior se prelungesc cu timpul de nefunctionare a bunului, din
momentul la care a fost adusa la cunostinta Prestatorului lipsa de conformitate
pana la predarea efectiva a bunului in stare de utilizare normala catre consumator.
14.21.
In cazul in care neconformitatea este remediata prin inlocuire, pentru bunurile
care inlocuiesc bunurile neconforme, termenele prevazute mai sus incep sa curga
de la data inlocuirii.
14.22.
Reducerea de pret este proportionala cu diminuarea valorii bunurilor primite de
consumator in comparatie cu valoarea pe care bunurile ar avea-o daca ar fi in
conformitate.
14.23.
Consumatorul isi exercita dreptul de a obtine incetarea contractului de vanzare
printr-o declaratie catre Prestator, prin care isi exprima decizia de a obtine
incetarea contractului de vanzare. In cazul in care neconformitatea se refera
doar la unele dintre bunurile livrate in temeiul contractului de vanzare si
exista un motiv de incetare a contractului de vanzare conform celor de mai sus,
consumatorul poate obtine incetarea contractului de vanzare in raport cu
bunurile respective, precum si cu orice alte bunuri pe care consumatorul le-a
achizitionat impreuna cu bunurile neconforme, in cazul in care consumatorului
nu i se poate pretinde in mod rezonabil sa accepte sa pastreze numai bunurile
conforme. In cazul in care consumatorul obtine incetarea contractului de
vanzare in ansamblul sau sau in raport cu unele dintre bunurile livrate in
temeiul contractului de vanzare:
a)
consumatorul returneaza Prestatorului bunurile, pe cheltuiala acestuia din
urma;
b)
Prestatorul ii ramburseaza consumatorului pretul platit pentru bunuri la
primirea bunurilor sau a unei dovezi prezentate de consumator ca bunurile au
fost returnate;
c)
Prestatorul ramburseaza consumatorului suma de bani in conformitate cu lit. b),
folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de consumator pentru
tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care consumatorul a fost de acord
cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina
consumatorului plata de comisioane in urma rambursarii.
14.24.
Garantia de durabilitate oferita de Producator
Orice
garantie comerciala da nastere unei obligatii juridice pentru garant in
conditiile stabilite in certificatul de garantie comerciala si in anunturile
publicitare asociate, disponibile in momentul sau anterior incheierii
contractului.
In
conditiile prevazute la prezentul articol si fara a aduce atingere oricaror
alte dispozitii legale, in cazul in care un producator ofera consumatorului o
garantie de durabilitate pentru anumite bunuri pentru o perioada de timp anume,
producatorul raspunde direct fata de consumator, pe intreaga perioada acoperita
de garantia de durabilitate, pentru repararea sau inlocuirea
bunurilor.Producatorul ii poate oferi consumatorului conditii mai favorabile in
certificatul de garantie comerciala de durabilitate. In cazul in care
conditiile prevazute in certificatul de garantie comerciala sunt mai putin
avantajoase pentru consumator decat cele prevazute in anunturile publicitare
asociate, garantia comerciala da nastere unei obligatii juridice in conditiile
stabilite in publicitatea privind garantia comerciala, cu exceptia cazului in
care, inainte de incheierea contractului, anunturile publicitare asociate au
fost corectate in acelasi mod sau intr-un mod comparabil celui in care au fost
facute.
Certificatul
de garantie comerciala este oferit consumatorului, pe un suport durabil, cel
mai tarziu in momentul livrarii bunurilor.
Certificatul
de garantie comerciala este formulat intr-un limbaj simplu si inteligibil.
Certificatul
de garantie comerciala contine urmatoarele elemente:
a)
o declaratie clara prin care se indica faptul ca consumatorul are dreptul la
masuri corective din partea Prestatorului, fara costuri, in caz de
neconformitate a bunurilor si ca masurile corective respective nu sunt afectate
de garantia comerciala;
b)
numele si adresa garantului;
c)
procedura pe care trebuie sa o urmeze consumatorul pentru a obtine aducerea in
aplicare a garantiei comerciale;
d)
indicarea bunurilor carora li se aplica garantia comerciala;
e)
conditiile garantiei comerciale.
Nerespectarea
prevederilor de mai sus nu afecteaza caracterul obligatoriu al garantiei
comerciale pentru garant.
Certificatul
de garantie comerciala trebuie redactat in limba romana, fara a exclude
prezentarea acestuia si in alte limbi.
In
cazul in care neconformitatea este remediata prin reparatie, perioada de timp
prevazuta in garantia comerciala de durabilitate se prelungeste cu timpul de
nefunctionare a bunului, din momentul la care a fost adusa la cunostinta
garantului lipsa de conformitate pana la predarea efectiva a bunului in stare
de utilizare normala catre consumator.
In
cazul in care neconformitatea este remediata prin inlocuire, pentru bunurile
care inlocuiesc bunurile neconforme, perioada de timp prevazuta in garantia
comerciala de durabilitate incepe sa curga de la data inlocuirii.
Reparatiile
sau inlocuirile in perioada garantiei comerciale se efectueaza intr-un termen
rezonabil care nu poate depasi 15 zile calendaristice din momentul in care
vanzatorul a fost informat de catre consumator cu privire la neconformitate si
care este stabilit de comun acord, in scris, intre vanzator si consumator,
luandu-se in considerare natura si complexitatea bunurilor, natura si
gravitatea neconformitatii si efortul necesar pentru finalizarea reparatiei sau
inlocuirii.
15.
Drepturi de autor
15.1.
Prestatorul este autorul Site-ului si beneficiaza de toate drepturile legale
recunoscute autorilor, conform legislatiei nationale si internationale.
Design-ul si modalitatea de prezentare a Site-ului, precum si software-ul si
setarile acestuia etc. sunt proprietatea Prestatorului. Continutul Site-ului
(texte, descrieri ale Produselor, caracteristici tehnice, imagini, simboluri)
este detinut in totalitate de catre Prestator.
15.2.
Este interzisa copierea, comercializarea, publicarea, transferul catre terte
parti, modificarea si/sau alterarea continutului Site-ului fara acordul expres
al Vanzatorului. Orice utilizare a continutului Site-ului, in alte scopuri
decat cele permise expres prin documentul sau de acordul de utilizare care il
insoteste, in cazul in care acesta exista, este interzisa. Niciun continut
transmis Cumparatorilor/Utilizatorilor, prin orice mijloc de comunicare sau
dobandit de acestia prin accesare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie
contractuala a Prestatorului. Informatiile publicate corespund realitatii la
momentul inscrierii lor pe Site sau al actualizarii diverselor pagini ale
acestuia.
15.3.
In cazul putin probabil in care o restrictie care rezulta din incalcarea
oricarui drept al unui tert, in special a drepturilor de proprietate
intelectuala, impiedica sau limiteaza utilizarea Site-ului, Cumparatorul/
Utilizatorul are dreptul la furnizarea Serviciului/ Continutul conform
prezentului contract si la o reducere proportionala.
16.
Frauda si SPAM
16.1.
Orice Utilizator/Cumparator care a furnizat explicit adresa sa de e-mail pe
Site poate opta pentru stergerea acesteia.
16.2.
Comunicarile realizate de catre Vanzator prin mijloace electronice de
comunicare la distanta (i.e. e-mail, telefonic etc.) contin datele de
identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea,
la data transmiterii Continutului.
16.3.
Urmatoarele scopuri atinse sau nu vor fi considerate tentativa de fraudare a
Site-ului/Continutului si/sau ale Prestatorului si, in acest caz, se va pune in
miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat sa
sau a(u) atins acest(e) scop(uri):
· de
a accesa datele de orice tip ale altui Utilizator/Cumparator prin folosirea
unui cont sau prin orice alta metoda;
· de
a altera sau altfel modifica continutul Site-ului sau Continutul expediat prin
orice metoda de catre Prestator/Partener catre Utilizator / Cumparator;
· de
a afecta performantele serverului/serverelor pe care ruleaza Site-ul;
· de
a accesa sau a divulga oricarui tert care nu are autoritatea legala necesara,
continutul expediat prin orice mijloc de catre Prestator catre Utilizator/
Cumparator atunci cand acesta nu este destinatarul legitim al Continutului.
17.
Responsabilitatea Utilizatorului/ Cumparatorului
17.1.
Utilizatorul/ Cumparatorul intelege importanta urmatoarelor responsabilitati si
este de acord cu urmatoarele:
· va
furniza numai date adevarate, exacte si complete astfel incat procesul de
cumparare a Produselor comercializate pe Website sa poata avea loc;
· va
mentine si innoi, atunci cand este cazul, datele de inregistrare pentru ca
acestea sa fie actualizate, exacte si complete;
· nu
va publica materiale care contin virusi sau alte programe cu intentia de a
distruge sistemul Prestatorului sau orice informatie care este parte componenta
a acestui sistem;
· nu
va publica materiale cu drept de autor, daca nu sunt autorii acestora sau daca
nu au permisiunea autorului de a publica materialul respectiv;
· nu
va publica materiale obscene, defaimatoare, de amenintare sau rauvoitoare fata
de un alt Utilizator, materiale ori informatii interzise de prevederile legale
in vigoare.
17.2.
Utilizatorii Site-ului pot trimite comentarii, note, sugestii, recenzii, idei
sau observatii cu privire la continutul si structura Site-ului, respectiv pot
adresa intrebari atata timp cat continutul acestora nu este ilegal, obscen,
amenintator, defaimator, care sa afecteze viata privata, drepturile de
proprietate intelectuala ale Prestatorului sau ale unor terte parti si atata
timp cat acestea nu contin virusi, deruleaza campanii politice/electorale,
solicitari comerciale, scrisori in lant, mailing-uri in masa sau orice alta
forma de spam. Utilizatorul/Cumparatorul nu va folosi o adresa de e-mail falsa
in comunicarea cu Vanzatorul.
17.3.
Cu respectarea celor mentionate mai sus, Utilizatorul/Cumparatorul are
posibilitatea de a informa terte persoane (de exemplu prin e-mail, Facebook,
Twitter etc.) cu privire la Ofertele puse la dispozitie prin intermediul
Site-ului.
18. Forta majora si
cazul fortuit
18.1.
Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, niciuna din
partile unui Contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi
raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total
sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza Contractului,
daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta
majora.
18.2.
Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus
mentionat este obligat/a sa aduca la cunostinta celeilalte, imediat si in mod
complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care ii stau la dispozitie
in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.
18.3.
Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus
mentionat este exonerat/a de la aceasta obligatie numai in cazul in care
evenimentul o/il impiedica sa o duca la bun sfarsit.
18.4.
Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu
inceteaza, fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea
de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde
celeilalte alte daune-interese.
18.5.
Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada
imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 30 zile de la data
producerii evenimentului.
19. Litigii
19.1.
Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/interactiunea cu Site-urilor/Site-urile
si/sau al oricarui Continut trimis de catre Vanzator
Utilizatorului/Cumparatorului prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc
(electronic, telefonic etc.), acesta se declara de acord cel putin cu
prezentele Termeni si conditii.
19.2.
Orice disputa cu referire la prezentele Termeni si Conditii care ar putea sa
apara intre Utilizator/Cumparator si Vanzator se va rezolva pe cale amiabila.
Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat la instanta
competenta de la sediul Prestatorului, in conformitate cu prevederile legale in
vigoare.
19.3.
Vanzatorul nu raspunde de nicio pierdere, costuri, procese, pretentii,
cheltuieli sau alte raspunderi, in cazul in care acestea sunt cauzate direct de
nerespectarea Termenilor si conditiilor.
19.4.
Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida,
indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte
clauze.
19.5.
Prezentul Document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu
legislatia romana.
20. Dispozitii finale
20.1.
COMPANIA DE EVENIMENTE ZURLI SRL isi rezerva dreptul de a efectua orice
modificari ale acestor prevederi continute in Document, precum si orice
modificari ale Site-ului/structurii acestuia/Serviciului, inclusiv modificari
ce ar putea afecta Site-ul si/sau orice Continut, fara notificarea prealabila a
Utilizatorului sau Cumparatorului.
20.2.
Vanzatorul nu va putea fi facut responsabil pentru eventualele erori aparute pe
Site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari etc. care nu
sunt facute de catre administratorul Site-ului.
20.3.
Prestatorul isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice
natura si/sau legaturi pe oricare pagina a Site-ului, cu respectarea
legislatiei in vigoare.
III. Politica de
confidentialitate
COMPANIA
DE EVENIMENTE ZURLI S.R.L. prelucreaza datele cu caracter personal ale
Utilizatorului/Cumparatorului in urmatoarele scopuri:
· inregistrarea,
procesarea si onorarea comenzilor plasate;
· furnizarea
de informatii suplimentare referitoare la comenzi/ Produse;
· inregistrarea
solicitarilor de retur Produse;
· inregistrarea
si solutionarea reclamatiilor;
· returnarea
sumelor aferente produselor care au facut obiectul unui retur;
· rezolvarea
problemelor de orice natura referitoare la o comanda sau la Produsele
achizitionate;
· asigurarea
accesului la Produsele prezentate pe Website;
· trimiterea
de buletine informative periodice (newslettere), in format exclusiv electronic,
in contextul in care Utilizatorul si-a dat acordul in acest scop;
· posibilitatea
de a face dovada in fata autoritatilor competente a indeplinirii cu
buna-credinta a obligatiilor sale fata de Cumparator/ Utilizator;
· contactarea
Utilizatorului/Cumparatorului, la cererea sa voluntara;
· in
scopuri statistice.
Vanzatorul,
in calitate de operator de date cu caracter personal, poate sa colecteze
involuntar si alte date (adresa IP, ora vizitei, locul de unde se face accesul,
nume si versiune browser internet, sistem de operare, inclusiv alti parametri)
furnizate de catre browserul internet prin intermediul caruia se face accesul
la Site si pot fi folosite de catre Prestator pentru a imbunatati serviciile
oferite sau cu scop statistic.
Drepturile
Utilizatorului/Cumparatorului, in calitatea sa de persoana vizata, sunt
descrise in Politica de Confidentialitate a Site-ului, care completeaza
prezenta sectiune.
Politica
de confidentialitate a COMPANIEI DE EVENIMENTE ZURLI S.R.L. se refera doar la
datele Utilizatorului/Cumparatorului prelucrate prin intermediul Site-ului.
Prestatorul nu raspunde pentru politica de confidentialitate aplicabila
oricaror alte entitati terte, la care se poate ajunge prin legaturi, indiferent
de natura acestora, in afara Site-ului.
Vanzatorul
se obliga ca datele colectate apartinand Clientului/Utilizatorului sa fie
folosite numai in conformitate cu scopurile declarate si sa nu faca publica, sa
vanda, inchirieze, licentieze, transfere etc. baza de date continand informatii
referitoare la datele cu caracter personal sau special ale acestora vreunui
tert neimplicat in indeplinirea scopurilor declarate. Exceptie face situatia in
care transferul/accesarea/vizualizarea etc. este ceruta de catre organele
abilitate in cazurile prevazute de reglementarile in vigoare la data producerii
evenimentului.
Pentru
mai multe detalii privind confidentialitatea datelor colectate, va invitam sa
accesati Politica de Confidentialitate a website-ului.
Ultima
actualizare: 27.01.2022
COMPANIA
DE EVENIMENTE ZURLI S.R.L.