Termeni și condiții

Platforma www.magazinulzurli.ro va este oferita de societatea COMPANIA DE EVENIMENTE ZURLI S.R.L. (denumita in continuare „Magazinul Zurli”, “Societatea” sau “Vanzatorul”), avand sediul in Bucuresti, Intr. Tudor Stefan nr. 57, Sector 1, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr.: J40/5236/2009, avand CUI: RO25472246.

Navigarea pe site-ul www.magazinulzurli.ro urmata de plasarea unei Comenzi echivaleaza cu citirea, intelegerea si acceptarea in integralitate a Termenilor si Conditiilor de catre orice Client al Magazinului Zurli, avand calitatea de Utilizator/ Client/ Consumator.

Magazinul Zurli isi rezerva dreptul de a face modificari in continutul acestui site, precum si in cadrul prezentelor Termeni si Conditii, fara niciun fel de notificare prealabila a Utilizatorilor/ Clientilor. In caz de divergenta sau neintelegeri intre Vanzator si Client, se vor aplica Termenii si conditiile valabile la momentul plasarii Comenzii. 

Va rugam sa parcurgeti cu atentie acest Document pentru a preintampina eventuale consecinte nedorite/ neplacute, ce pot fi apreciate de dumneavoastra ca avand un impact negativ asupra datelor si/sau informatiilor furnizate Vanzatorului si care pot decurge din utilizarea Site-ului, prin efectuarea diverselor operatiuni in raport cu acesta (vizitare, completare formulare, plasare de comenzi etc.).

  1. Definitii

Pentru o interpretare adecvata a Termenilor si Conditiilor de utilizare a website-ului www.magazinulzurli.ro, precum si a drepturilor si obligatiilor care decurg din acceptarea acestora, urmatorii termeni vor avea intelesurile de mai jos:

  •  „Campanie” – actiunea de a expune in scop comercial un numar finit de Produse avand un stoc limitat si predefinit sau pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator;
  • Comanda” – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Client prin care Clientul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului, intentia sa de a achizitiona Produsele propuse spre comercializare la nivelul Site-ului;
  • Comunicari comerciale si de marketing” – orice tip de mesaj trimis de Vanzator (spre exemplu via e-mail/ SMS/ WhatsApp/ telefonic/ mobile push/ webpush etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la Produsele adaugate in sectiunea “Cos de cumparaturi” si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie sau informatii relevante privind proprietatile si beneficiile Produselor comercializate prin intermediul Site-ului, precum si detalii privind campaniile/ concursurile organizate de Vanzator in scopul popularizarii protofoliului sau de Produse;
  • Consimtamant” – inseamna orice manifestare de vointa libera, specifica, informata si lipsita de ambiguitate a persoanei vizate prin care aceasta accepta, printr-o, declaratie sau printr-o actiune fara echivoc, ca datele cu caracter personal care o privesc sa fie prelucrate;

NOTA! Persoana vizata este persoana fizica a carei date personale sunt/ pot fi supuse unui proces de prelucrare a datelor personale. 

  • Continut” cuprinde urmatoarele elemente:
  • continutul oricarui buletin informativ sau e-mail trimis Clientilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/ sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
  • date referitore la Vanzator;
  • informatii legate de Produsele/ serviciile si/sau preturile practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
  • orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/ colaborator al Vanzatorului catre Client, conform informatiilor de contactare specificate;
  • toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric.
  • Contract” – conform definitiei cuprinse in OUG nr. 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, astfel cum aceasta a transpus Directiva 2011/83/UE privind drepturile consumatorilor: orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari sau de prestare de servicii la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta, pana la si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul;
  • Cos de cumparaturi” – sectiune din Site care permite Clientului sa adauge in cosul de cumparaturi Produse pe care doreste sa le achizitioneze la momentul adaugarii efective a acestora sau la un moment ulterior;
  • Client”- orice utilizator persoana fizica sau persoana juridica care acceseaza Site-ul, interactioneaza cu acesta si lanseaza o comanda de Produse; 
  • „Consumator” – orice persoana fizica care contracteaza serviciile puse la dispozitie prin intermediul www.magazinulzurli.ro de catre Societate si careia ii sunt aplicabile prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii.

NOTA! In cazul in care serviciile vor fi contractate de catre persoane juridice, vor deveni aplicabile dispozitiile in materia relatiei intre profesionisti conform prevederilor Codului Civil si nu a legislatiei specifice persoanelor fizice.

  • Date cu caracter personal” – orice informatie privind o persoana fizica identificata sau identificabila (“persoana vizata”). Acestea se pot referi la: nume si prenume, adresa de domiciliu/ resedinta, adresa de e-mail, numarul de telefon, date cont bancar etc.;
  • Document” – prezentele Termeni si Conditii;
  • Furnizor de piata online” – orice profesionist care pune la dispozitia consumatorilor o piata online;
  • Intrebare” – formula de adresare catre Vanzator cu scopul de a obtine informatii despre Produsele disponibile pe Site. Astfel de intrebari sunt transmise, in genere, prin intermediul Formularului de Contact disponibil pe Site, respectiv prin efectuarea de apeluri telefonice catre Vanzator sau prin transmiterea unui e-mail in acest sens;
  • Oferta” – oferta de Produse, la preturi speciale promotionale, pusa la dispozitia Clientilor de catre Vanzator prin intermediul Site-ului;
  • Operator de date cu caracter personal” – inseamna persoana fizica sau juridica, autoritatea publica, agentia sau alt organism care, singur sau impreuna cu altele, stabileste scopurile si mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal;

Nota! In sensul prezentului Document, calitatea de operator de date este detinuta de Vanzator. Pentru mai multe detalii privind protectia datelor personale, Consumatorul este invitat sa consulte Politicile GDPR disponibile la nivelul website-ului.

  • Piata online” – un serviciu care utilizeaza software, inclusiv un site de internet sau o parte a unui site de internet sau o aplicatie gestionata de catre comerciant sau in numele acestuia, care le permite consumatorilor sa incheie contracte la distanta cu alti comercianti sau consumatori;
  • Prelucrare de date” – orice operatiune/ set de operatiuni asupra datelor cu caracter personal (cu sau fara utilizarea de mijloace automatizate), respectiv colectarea, inregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea, modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea, diseminarea, punerea la dispozitie, alinierea, combinarea, restrictionarea, stergerea, distrugerea etc. (reprezentand orice fel de operatiune in legatura cu datele personale);
  • Vanzator” – societatea COMPANIA DE EVENIMENTE ZURLI S.R.L. ., avand datele de identificare de mai sus;
  • Produs” – Produsul pus la dispozitia Clientilor de catre Magazinul Zurli prin intermediul Site-ului. Potrivit OUG nr. 58/2022, produs inseamna orice bun sau serviciu, inclusiv bunuri imobile, servicii digitale si continut digital, precum si drepturi si obligatii;
  • Raspuns” – informatie scrisa/ verbala transmisa Clientului care a adresat o Intrebare Vanzatorului prin intermediul Site-ului/ telefonic/ prin e-mail;
  • Serviciu” – serviciul de comert electronic condus exclusiv pe portiunile publice disponibile ale Site-ului, in sensul acordarii posibilitatii Clientului sa contracteze Serviciile prezentate folosind mijloace exclusiv electronice; in concret, serviciul consta in vanzarea si livrarea Produselor, in urma plasarii comenzii de catre Client;
  • Tranzactie” – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea, respectiv cumpararea unui Produs;
  • Website”, „Platforma online” sau „Site” – website-ul www.magazinulzurli.ro.
  • Serviciu digital” – cel putin unul dintre urmatoarele servicii:
  • un serviciu care permite consumatorului crearea, prelucrarea, stocarea sau accesarea datelor in format digital; sau
  • un serviciu care permite schimbul de date in format digital incarcate sau create de consumator sau de alti utilizatori ai serviciului respectiv sau orice alta interactiune cu aceste date.
  • „Integrare” – crearea unei legaturi intre Site sau Serviciile digitale si componentele mediului digital al Clientului si incorporarea acestora, in asa fel incat Serviciile sa poata fi utilizate in Conformitate cu prezentul contract.
  • „Conformitatea Continutul digital/ Serviciului digital”:  furnizarea Serviciilor in Conformitate cu cerintele subiective si obiective de Conformitate stabilite de art. 6 si art. 17 din OUG 141/2021.
  • Review – modalitate de exprimare a opiniei Clientului, sub forma unei recenzii, asupra unor categorii de Produse comercializate de Vanzator pe Website si comandate de acesta;
  •  Garantie legala de conformitate – protectia juridica a Consumatorului rezultata prin efectul legii in raport cu lipsa de conformitate, reprezentand obligatia legala a Vanzatorului fata de consumator ca, fara solicitarea unor costuri suplimentare, sa aduca produsul la conformitate, incluzand restituirea pretului platit de consumator, repararea sau inlocuirea produsului, daca acesta nu corespunde conditiilor enuntate in declaratiile referitoare la garantie sau in publicitatea aferenta;
  1. Politica generala a Magazinului Zurli
  2. Conditii de utilizare

Acest Document stabileste Termenii si Conditiile de utilizare ale Site-ului/ Magazinului Zurli de catre Utilizator sau Client, in cazul in care acesta nu dispune de un alt acord de utilizare valid, incheiat intre COMPANIA DE EVENIMENT ZURLI S.R.L. si acesta.

  1. Folosirea, inclusiv, dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea si vizualizarea, Continutului/ Serviciului implica aderarea Utilizatorului/ Clientului la prezentele Termeni si Conditii, in afara situatiei in care Continutul respectiv nu are conditii de folosire distinct formulate. 
  2. Furnizarea Produselor va incepe imediat dupa indeplinirea tuturor formalitatilor de comanda cerute. Optand pentru plasarea unei Comenzi, Utilizatorul/ Clientul se obliga sa furnizeze corect numele, adresa, numarul de telefon, adresa de e-mail si alte informatii necesare in vederea operarii Comenzilor plasate. 
  3. Clientul se obliga sa monitorizeze permanent Termenii si Conditiile care pot fi actualizate, modificate si completate de Vanzator, fara o notificare prealabila in acest sens. In cazul unor neintelegeri, se aplica Termenii si Conditiile valabile la momentul plasarii Comenzii si notificarii Clientului in scris de catre Vanzator.
  4. Accesul la serviciu se realizeaza prin online prin accesarea Site-ului public www.magazinulzurli.ro. Pe acest Site sunt publicate si promovate Produse oferite de Vanzator.
  5. In cazul in care Vanzatorul decide sa afiseze o serie de Oferte, Produsele oferite pot fi cumparate la un pret special promotional de catre Client, prin intermediul Site-ului, in limita stocului disponibil si a perioadei de valabilitate a Ofertelor. Daca plasati o Comanda de Produse pe Website sunteti responsabil pentru toate actiunile care decurg din plasarea acesteia. Informatiile pe care le transmiteti in contextul plasarii unei Comenzi trebuie sa fie corecte, reale si complete.
  6. Prin folosirea Site-ului/ Continutului/ Serviciului, Utilizatorul sau Clientul este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg din utilizarea acestuia. De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale, electronice sau de orice alta natura produse Site-ului/ Continutului/ Serviciului, Vanzatorului sau oricarui tert cu care Vanzatorul are incheiate parteneriate contractuale, in conformitate cu legislatia nationala in vigoare.
  7. Sectiunile YouTube, Facebook, Instagram care sunt prezente/ integrate in cadrul Website-ului asigura o redirectionare catre paginile aferente, administrate si operate de catre Societate. Actiunile intreprinse in cadrul website-urilor catre care va fi redirectionat Utilizatorul prin accesarea link-urilor disponibile pe www.magazniulzurli.ro sunt supuse politicilor si prevederilor Termenilor si Conditiilor descrise in cadrul website-ulrilor respective.
  8. Pot fi prezentate/ integrate in Magazinul Zurli si link-uri de acces catre alte website-uri care nu sunt administrate de catre Societate, caz in care Utilizatorul/ Clientul va trebui sa respecte termenele si conditiile de pe respectivele platforme.
  9. In cazul in care Utilizatorul/ Clientul nu este de acord si/ sau nu accepta si/ sau isi revoca acceptul dat pentru prezentul Document, acesta renunta la: accesul la Continut, Serviciu, alte Servicii /Produse oferite de Vanzator prin intermediul Site-ului, respectiv la primirea buletinelor informative si/sau comunicarilor din partea Vanzatorului de orice natura (electronic, telefonic etc.) daca Utilizatorul si-a exprimat in mod valabil consimtamantul cu privire la primirea de comunicari comerciale si de marketing din partea Vanzatorului, fara nicio garantie ulterioara din partea Vanzatorului.
  10. Clientul/ Utilizatorul poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a fi de acord si/ sau a accepta Documentul, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.
  11. Clientul nu poate sa revoce acordul exprimat in favoarea Documentului pe perioada derularii unui Contract/ unei Comenzi plasate sau pana in momentul in care acesta nu va achita contravaloarea tuturor Contractelor/ Comenzilor neonorate/ neachitate fata de Vanzator.
  12. Consumatorul, in conformitate cu dispozitiile legale privind protectia datelor cu caracter personal, are dreptul de a solicita stergerea datelor sale personale prelucrate de catre Vanzator, sub rezerva dispozitiilor legale aplicabile in materie de arhivare si contabilitate ce pot impune termene specifice de pastrare a datelor (spre exemplu in cazul documentelor fiscale), in baza contractului agreat de parti. In acest sens consumatorul poate transmite solicitarea de sterge a datelor la adresa de e-mail: magazin@zurli.ro
  13. In situatia in care Utilizatorul/ Clientul nu doreste sa mai primeasca newslettere/ alerte si/ sau comunicari efectuate in scop de marketing si publicitate/ promotional prin intermediul oricarui canal de comunicare (electronic, telefonic etc.), acesta poate efectua solicitarea de dezabonare disponibila in cuprinsul oricarei comunicari transmise via e-mail sau prin trimiterea unei solicitari scrise pe adresa: magazin@zurli.ro.
  1. Continutul
  1. Tot Continutul, incluzand dar nelimitandu-se la: imagini statice, imagini dinamice, text si/ sau continut multimedia prezentate pe Site sunt proprietatea intelectuala a COMPANIEI DE EVENIMENTE SURLI S.R.L., caz in care Continutul poate fi urmat de titlul de proprietate original si/sau de orice alta nota ceruta de proprietarul de drept al respectivului Continut, pentru care Vanzatorul detine licenta de utilizare si/sau publicare.
  2. Utilizatorului/ Clientului nu ii este permisa: copierea, transferul, modificarea si/ sau alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de Vanzator, includerea oricarui continut in afara Siteului www.magazinulzurli.ro, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al Societatii asupra Continutului, precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul expres, obtinut cu titlu prealabil in scris, al Companiei de evenimente Zurli SRL.
  3. Orice Continut la care Utilizatorul sau Clientul are si/ sau obtine acces prin orice mijloc se afla sub incidenta Documentului in cazul in care continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre Vanzator si acesta.
  4. Niciun Continut transmis catre Utilizator sau Client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic etc.) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/ sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea Vanzatorului si/ sau al angajatului acestuia care a mijlocit transferul de Continut.
  5. Orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista, este interzisa.
  6. Utilizatorul sau Clientul raspunde pentru orice daune intelectuale produse Magazinului Zurli, Continutului sau oricarui tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia nationala in vigoare.
  1. Contact
  1. Compania de evenimente Zurli SRL publica pe Site datele complete si corecte de identificare si contactare.
  2. Prin utilizarea Formularului de Contact, respectiv a altor formulare disponibile pe Site, Utilizatorul sau Clientul permite Vanzatorului sa il contacteze prin orice mijloc disponibil, incluzand si mijloace electronice.
  3. Completarea partiala sau integrala a Formularului de Contact/ altor formulare de pe Website si trimiterea acestuia/ acestora catre Vanzator nu reprezinta in niciun fel un angajament din partea acestuia din urma de a contacta Utilizatorul sau Clientul. Cu toate acestea, in contextul comandarii de Produse pentru care sunt encesare specificatii aditionale (spre exemplu, continutul media cu personaje Zurli etc.), Vanzatorul va incerca sa solicite detaliile intr-o prima etapa prin e-mail, iar daca nu se va raspunde, contactandu-va telefonic intr-un timp rezonabil, anterior livrarii Produselor comandate.
  4. Accesarea Website-ului, folosirea informatiilor prezentate in cadrul acestuia, vizitarea paginilor sau trimiterea de e-mail-uri, efectuarea de apeluri telefonice sau trimiterea de notificari adresate Vanzatorului se realizeaza in mod electronic, telefonic, sau orice alt mod de comunicare disponibil Utilizatorului/ Clientului si Vanzatorului, considerandu-se, astfel, ca acesta consimte la primirea notificarilor din partea Vanzatorului in modalitate electronica si/sau telefonica, incluzand si comunicari prin e-mail.
  5. Compania de evenimente Zurli S.R.L. isi rezerva dreptul de a nu raspunde tuturor solicitarilor de orice natura, primite prin orice mijloc de comunicare, daca acestea nu sunt considerate justificate/ rezonabile.
  6. Clientul declara expres ca datele de contact furnizate ii apartin (adresa de e-mail, numar de telefon, adresa de livrare, nume si prenume) si ca vor putea fi folosite de catre Vanzator in comunicarile acestora cu Clientul.
  1. Politica de vanzare online
  1. Accesul pe Website, in vederea efectuarii unei Comenzii, ii este permis oricarei persoane fizice sau juridice, fara a fi necesara crearea unui cont de utilizator in acest sens.
  2. Pentru a i se permite accesul la Produse, Utilizatorul va trebui sa accepte prevederile prezentelor Termeni si Conditii.
  3. Pentru motive justificate, Societatea isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul persoanelor in vederea efectuarii unei Comenzi in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii sale manifestata in raport cu  Site-ul, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Societatea. In oricare dintre aceste cazuri, persoanele interesate se pot adresa direct catre Vanzator la adresa de e-mail si/sau numerele de telefon comunicate oficial pe Website pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea acestor masuri.
  4. 4Vanzatorul poate refuza o Comanda in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara a exista obligatii intre parti si fara ca o parte sa poata pretinde daune, pentru urmatoarele situatii:
  • Furnizarea de date incomplete sau incorecte de catre Client;
  • Activitatea Clientului poate produce daune Site-ului www.magazinulzurli.ro si /sau Partenerilor sai;
  • Clientul foloseste Serviciul intr-un mod neconform uzantelor si bunei – credinte sau isi exercita drepturile in scopul de a vatama sau pagubi Vanzatorul intr-un mod excesiv si nerezonabil, cu rea-credinta;
  • Livrari consecutiv esuate din culpa Clientului. 
  1. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
  2. Toate preturile Produsele prezentate in Magazinul Zurli sunt exprimate in LEI (RON) si includ Taxa pe Valoarea Adaugata (T.V.A.).
  3. Vanzatorul poate publica pe Site informatii despre Produse si/sau promotii practicate de catre acesta intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.
  4. In cazul platilor efectuate online, Vanzatorul nu este/ nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru astfel de actiuni apartine numai Clientului.
  5. Pentru comandarea unui Produs se va accesa oferta dorita. In acest sens se vor completa in mod corect si complet campurile aferente formularului de comanda cu date reale si actualizate. Se va alege modalitatea de plata (ramburs [numerar la livrare]/ prin card bancar). Ulterior, se va bifa casuta aferenta acceptarii Termenilor si Conditiilor si se va apasa butonul „PLASEAZA COMANDA”. Dupa finalizarea si plasarea cu succes a Comenzii, Clientul va primi un mesaj de confirmare cu detaliile Comenzii, detalii care pot fi regasite si in sectiunea „COMENZILE MELE” din contul de utilizator de pe Site.
  6. Prin plasarea prin intermediul Site-ului, datele Clientilor vor fi supuse unor procese de prelucrare. Aceste date vor fi folosite excusiv in relatia dintre Vanzator si Client pentru inregistrarea, procesarea si prelucrarea Comenzii, dar si pentru solutionarea reclamatiilor ulterioare si furnizarea de informatii necesare in legatura cu Comenzile plasate. Acestor prelucrari de date efectuate de Magazinul Zurli le sunt aplicabile prevederile Politicii de Confidentialitate disponibile pe Site.
  7. Produsele achizitionate prin intermediul Site-ului sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului si nu pot fi recomercializate. 
  8. Vanzatorul poate limita capacitatea de achizionare a unor produse disponibile pe Site la un moment dat, unuia sau mai multor Clienti, pe motive intemeiate.
  9. Plata Produselor va fi efectuata in modalitatea ramburs, la momentul livrarii sau prin card bancar, prin intermediul procesatorului de plati NETOPIA PAYMENTS. Datele cardului de plata al Clientului nu vor fi accesibile Societatii si nici nu vor fi stocate de catre aceasta.
  10. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata ale Produselor sunt specificate in fiecare Comanda. 
  11. Vanzatorul va emite catre Clientul persoana juridica o factura fiscala, obligatia Clientului fiind aceea de a furniza toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatiei in vigoare.
  12. Prin trimiterea Comenzii, Clientul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata la momentul plasarii comenzii. 
  13. In cazul in care primirea facturilor intarzie mai mult de 72 de ore, Clientul poate sesiza acest aspect la adresa de e-mail: magazin@zurli.ro
  14. Vanzatorul poate publica pe Site informatii despre Produse si/sau promotii practicate de acesta intr-o anumita perioada de timp sau in limita stocului disponibil.
  15. Toate informatiile folosite pentru descrierea Produselor/ Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice/ dinamice/ prezentari multimedia etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
  16. In cazul in care Clientul face o precomanda, in situatia in care un Produs nu este pe stoc, acesta intelege ca Vanzatorul poate livra Produsul cand il va avea din nou pe stoc.
  17. Vanzarea de bunuri cu elemente digitale:
  • Orice referire din prezenta sectiune facuta in legatura cu Vanzatorul se face numai in situatia in care consumatorul achizitioneaza bunurile vandute de catre acesta din urma, iar aceste bunuri contin elemente digitale. 
  • Vanzatorul furnizeaza Serviciile/ Continutul solicitat fara intarzieri nejustificate dupa incheierea contractului la distanta. Vanzatorul isi indeplineste obligatia de furnizare atunci cand, in functie de solicitarile Clientului/Utilizatorului: 
  • Produsul/ Serviciul solicitat de Consumator/ Utilizator devine disponibil sau accesibil Clientului/ Utilizatorului conform prezentelor Termeni si conditii;
  • Produsul/ Serviciul respecta descrierea, calitatea, cantitatea, functionalitatea si utilitatea regasite in descrierea Produsului/ Serviciului/ Continutului de pe Site;
  • Produsul/ Continutul digital sau Serviciul digital corespunde scopului agreat de Client/ Utilizator si Vanzator;
  • Vanzatorul furnizeaza toate accesorile, toate instructiunile necesare, inclusiv de instalare si cu toate serviciile de asistenta pentru Client, conform contractului si specificului Produsului/ Serviciului; 
  • Sunt furnizate actualizari esentiale pentru modalitatea de utilizare a Produsului/ Serviciului selectat, astfel incat Clientul/ Utilizatorul sa il poata folosi in mod corespunzator;
  • Serviciul/ Continutul sunt in Conformitate cu contractul daca indeplinesc urmatoarele cerinte, dupa caz:
  • corespund scopurilor in care s-ar utiliza in mod normal Serviciul/ Continutul respectiv;
  • respecta cantitatea, calitatea si caracteristicile de performanta pentru Continutul/ Serviciul selectat care sunt normale si la care Consumatorul/ Utilizatorul se poate astepta in mod rezonabil;
  • Serviciile/ Continutul sunt furnizate in cea mai recenta versiune a acestora, disponibila la momentul incheierii contractului.
  • Pentru a fi in conformitate cu contractul de vanzare, bunurile indeplinesc in special urmatoarele conditii:
  • respecta descrierea, tipul, cantitatea si calitatea si detin functionalitatea, compatibilitatea, interoperabilitatea si alte caracteristici prevazute in descrierea acestora;
  • corespund scopului special pentru care consumatorul le solicita, pe care consumatorul l-a adus la cunostinta Vanzatorului cel tarziu in momentul incheierii contractului de vanzare la distanta si pe care Vanzatorul l-a acceptat;
  • sunt livrate impreuna cu toate accesoriile si cu toate instructiunile, inclusiv de instalare daca este cazul, prevazute in contractul de vanzare;
  • sunt furnizate cu actualizarile necesare daca este cazul.
  • Pe langa respectarea cerintelor subiective de conformitate prevazute mai sus, bunurile indeplinesc urmatoarele conditii:
  • corespund scopurilor pentru care s-ar utiliza in mod normal bunuri de acelasi tip, tinand seama, daca este cazul, de prevederile legale in vigoare, de standarde tehnice sau, in absenta unor astfel de standarde tehnice, de coduri de conduita aplicabile in domeniu si specifice sectorului;
  • dupa caz, poseda calitatea si corespund descrierii unei mostre sau unui model pe care vanzatorul l-a pus la dispozitia consumatorului inainte de incheierea contractului;
  • daca este cazul, sunt livrate impreuna cu accesoriile, inclusiv ambalajul, instructiunile de instalare sau alte instructiuni pe care consumatorul se poate astepta in mod rezonabil sa le primeasca; si
  • respecta cantitatea si detin calitatile si alte caracteristici, inclusiv in materie de durabilitate, functionalitate, compatibilitate si securitate, care sunt normale pentru bunurile de acelasi tip si la care consumatorul se poate astepta in mod rezonabil, avand in vedere natura bunurilor si tinand seama de orice declaratie publica facuta de Vanzator sau in numele acestuia sau de alte persoane situate in etapele anterioare ale lantului de tranzactii, inclusiv de catre producator mai ales in anunturi publicitare sau pe eticheta. 
  • Vanzatorul nu este tinut sa respecte declaratiile publice, in conformitate cu dispozitiile de mai sus, in cazul in care acesta demonstreaza cel putin una din urmatoarele situatii:
  • nu cunostea si nu ar fi putut, in mod rezonabil, sa cunoasca declaratia publica in cauza;
  • pana la momentul incheierii contractului de vanzare la distanta, declaratia publica a fost rectificata in acelasi mod sau intr-un mod similar celui in care a fost facuta; sau
  • decizia consumatorului de a achizitiona bunurile nu ar fi putut fi influentata de declaratia publica.
  • Vanzatorul se obliga sa asigure informarea Clientului/ Utilizatorului cu privire la faptul ca ii sunt furnizate actualizari care sunt necesare pentru a folosi in scopul urmarit Serviciul/ Continutul, inclusiv actualizari de securitate, care sunt necesare pentru a mentine conformitatea acelor bunuri pe parcursul uneia din urmatoarele perioade:
  • in care consumatorul se poate astepta in mod rezonabil la aceasta, avand in vedere tipul si scopul bunurilor si al elementelor digitale si tinand seama de circumstantele si natura contractului, atunci cand contractul de vanzare prevede un singur act de furnizare a continutului digital sau a serviciului digital;
  • in situatia in care contractul de vanzare prevede furnizarea continua a continutului digital sau a serviciului digital pe parcursul unei anumite perioade.
  • In cazul in care consumatorul nu instaleaza, intr-un termen rezonabil, actualizarile furnizate in conformitate cele de mai sus, Vanzatorul nu raspunde pentru nicio neconformitate cauzata exclusiv de lipsa actualizarii relevante, cu urmatoarele conditii:
    • Vanzatorul a informat consumatorul cu privire la disponibilitatea actualizarii si la consecintele neinstalarii acesteia de catre consumator;
    • neinstalarea sau instalarea incorecta a actualizarii de catre consumator nu a fost cauzata de existenta unor deficiente in instructiunile de instalare furnizate consumatorului.
  • Nu se considera ca exista o neconformitate potrivit prevederilor de mai sus daca, la momentul incheierii contractului de vanzare, consumatorul a fost informat in mod explicit ca o anumita caracteristica a bunurilor nu corespunde cerintelor obiective de conformitate prevazute mai sus, iar consumatorul a acceptat in mod expres si separat acest lucru la momentul incheierii contractului de vanzare.
  • Orice neconformitate cauzata de instalarea incorecta a bunurilor este considerata ca reprezentand o neconformitate a bunurilor in una din urmatoarele situatii:
  • instalarea face parte din contractul de vanzare si a fost realizata de Vanzator sau sub raspunderea Vanzatorului;
  • instalarea, destinata sa fie realizata de consumator, a fost realizata de acesta si instalarea incorecta s-a datorat unor deficiente in instructiunile de instalare furnizate de Vanzator sau, in cazul bunurilor cu elemente digitale, de catre Vanzatorul sau furnizorul continutului digital sau al serviciului digital.
  • Vanzatorul raspunde fata de consumator pentru orice neconformitate care exista in momentul livrarii bunurilor si care este constatata in termen de doi ani de la data respectiva. Prevederile se aplica, de asemenea, bunurilor cu elemente digitale.
  • In cazul bunurilor cu elemente digitale pentru care contractul de vanzare prevede furnizarea continua de continut digital sau de servicii digitale pentru o anumita perioada, Vanzatorul raspunde, de asemenea, pentru orice neconformitate a continutului digital sau a serviciului digital care intervine sau este constatata in termen de doi ani de la momentul livrarii bunurilor cu elemente digitale pentru produse cu durata medie de utilizare de pana la cinci ani, respectiv in termen de cinci ani de la data respectiva pentru produse cu durata medie de utilizare de peste cinci ani.
  • In cazul in care contractul prevede furnizarea continua pentru o perioada de peste cinci ani, Vanzatorul raspunde pentru orice neconformitate a continutului digital sau a serviciului digital care intervine sau este constatata pe parcursul perioadei in care continutul digital sau serviciul digital trebuie sa fie furnizat conform contractului de vanzare.
  • In cazul produselor de ocazie, consumatorul si Vanzatorul pot conveni asupra unor conditii contractuale sau acorduri avand o perioada de raspundere contractuala sau un termen de prescriptie mai scurta decat cele prevazute, cu conditia ca astfel de perioade ori termene mai scurte sa aiba o durata de minimum un an de la data livrarii bunului.
  • Orice neconformitate care este constatata in termen de un an de la data la care bunurile au fost livrate este prezumata a fi existat deja in momentul livrarii bunurilor, pana la proba contrarie sau cu exceptia cazului in care aceasta prezumtie este incompatibila cu natura bunurilor sau cu natura neconformitatii. Prevederile se aplica, de asemenea, bunurilor cu elemente digitale.
  • In cazul bunurilor cu elemente digitale pentru care contractul de vanzare prevede furnizarea continua de continut digital sau de servicii digitale pentru o anumita perioada, sarcina probei cu privire la conformitatea continutului digital sau a serviciului digital pe parcursul perioadelor indicate mai sus ii revine Vanzatorului in cazul unei neconformitati care este constatata pe parcursul acestei perioade.
  1. Valabilitatea ofertelor
  1. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica preturile practicate pentru Produsele disponibile pe Site fara notificarea in prealabil a Utilizatorului sau Clientului. Cu toate astea, pretul afisat pe Site la momentul inregistrarii Comenzii nu se va modifica, acesta fiind unul ferm.
  2. Pretul de achizitie al Produselor este cel din momentul efectuarii Comenzii, in limita stocului disponibil sau al perioadei promotionale in cazul in care aceasta este definita, iar Produsul este inclus intr-o Oferta.
  3. Pretul de achizitie al produselor dintr-o Comanda emisa nu se poate modifica la un moment ulterior emiterii acesteia decat cu acordul partilor.
  4. Pretul de achizitie al Produselor dintr-un Contract onorat nu se poate modifica.
  1. Comanda online
  1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Clientul este de acord cu forma de comunicare (telefonic si/ sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale. Partile declara ca modalitatea de colaborare si conditiile colaborarii sunt reglementate de prezentele Termeni si Conditii.
  2. Pentru efectuarea unei comenzi, Clientul va proceda la selectarea Produsului dorit, prezentat pe Site si, ulterior, va parcurge pasii necesari privind plasarea comenzii, astfel cum acestia se succed in Formularului de plasare Comanda. Nefinalizarea pasilor aferenti unui Formular de Comanda echivaleaza cu neprocesarea acesteia si nerezervarea Produsului dorit. Inregistrarea si procesarea comenzii are loc doar dupa ce Clientul finalizeaza intregul proces de comanda prin apasarea butonului “FINALIZEAZA COMANDA”.
  3. Prin finalizarea Comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.
  4. In situatia in care se achizitioneaza Produse in calitate de persoana fizica, se vor completa campurile aferente, respectiv: nume si prenume, adresa de e-mail, numar de telefon, judet, localitate, adresa si metoda de plata: ramburs sau card bancar.
  5. In situatia in care se achizitioneaza Produse in calitate de persoana juridica, se vor completa campurile aferente, respectiv: denumirea societatii, adresa sediu social, CUI, numar inregistrare in Registrul Comertului, denumirea bancii, contul, date privind adresa de livrare si facturare: judet, localitate, adresa – strada, numar, bl., ap., etc., numar telefon, precum si informatii pentru efectuarea platii: ramburs sau prin card bancar.

NOTA! Clientul persoana juridica nu se poate prevala de legislatia specifica protectiei consumatorilor, respectiv persoanelor fizice. 

  1. In functie de datele introduse (cantitate produse, adresa de livrare si modalitatea de plata) se va calcula costul final al transportului, Clientul fiind informat cu privire la cuantumul acestuia.
  2. Inainte de finalizarea comenzii aveti posibilitatea sa adaugati informatii suplimentare la comanda prin campul de „Comentarii”.
  3. Odata cu plasarea Comenzii, Clientul va primi un e-mail de confirmare.
  4. Prin finalizarea comenzii, Clientul certifica faptul ca toate datele furnizate, necesare procesului de cumparare, sunt corecte si complete si ca ii apartin acestuia.
  5. In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe Site, toate contractele in derulare existente la acel moment isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client inainte de momentul modificarii.
  6. De asemenea, prin finalizarea Comenzii, Clientul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de acestia, in orice situatie in care este necesara contactarea in ceea ce priveste desfasurarea relatiilor contractuale si care se poate referi la:
  • Validarea disponibilitatii produselor si a cantitatilor achizitionate de Client;
  • Confirmarea comenzii;
  • Validarea de catre Client a contravalorii comenzii efectuate;
  • Stabilirea de comun acord a detaliilor de livrare a Produselor.
  • Contactarea poate fi facuta in egala masura si in situatia in care exista o obligatie impusa de legislatia in vigoare sau de autoritatile competente in aceasta materie.
  1. Validarea Comenzii si livrarea acesteia se face doar daca:
  • Datele Clientului sunt complete si corecte;
  • Produsele din comanda Clientului sunt disponibile;
  • Nu exista erori in sistem care ar putea genera preturi gresite (ex.: valoare a pretului zero/ Lei);
  • Plata aferenta Produselor comandate, realizata prin mijlaoce de plata electronica, este vizibila in contul Societatii.
  1. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Client, in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
  • neacceptarea de catre Banca emitenta a cardului Clientului aferent tranzactiei;
  • invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de plati agreat, in cazul platii online;
  • datele furnizate de catre Client pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;
  • Produsul comandat nu mai este in stoc, context in care Vanzatorul va anunta Clientul in prealabil si, daca se va agrea transmiterea Produsului la momentul revenirii sale pe stoc, Vanzatorul va proceda la onorarea Comenzii.    
  1. Detaliile de livrare a Produselor, incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii, nu constituie o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare Parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.
  2. Clientul nu poate renunta la o Comanda efectuata, fara o notificare prealabila in scris/ telefonic, adresata Magazinului Zurli prin modalitatile de contact prevazute in prezentul Document.
  3. Din momentul in care Clientul valideaza contravaloarea Comenzii efectuate si Vanzatorul informeaza Clientul cu privire la comanda sa validata, Comanda acestuia devine Contract la distanta, aplicandu-se astfel definitiile cuprinse in O.G. 34/2014, art. 2, denumit in cuprinsul acestui document Contract, la care se anexeaza, dar fara a se limita la, prezentele Termeni si Conditii.
  4. Detaliile de livrare a produselor incluzand, dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.
  1. Contract si finalizarea Comenzii
  1. Livrarea Produselor se face prin intermediul serviciilor de curierat, iar termenul de livrare este de 3-5 zile lucratoare. Pentru comenzile plasate in zile nelucratoare (sambata, duminica si sarbatorile legale) livrarea produselor disponibile in stocul nostru se va face incepand cu prima zi lucratoare. Termenele de livrare pot varia in functie de activitatea firmelor de curierat si se pot inregistra intarzieri independente de noi, pe care nu ni le asumam.
  1. Conditiile de livrare se completeaza cu Termenii si Conditiile companiilor de curierat, acestea fiind disponibile pe site-urile acestora (Urgent Cargus sau FAN Courier). In cazul in care livrarea nu poate fi finalizata din motive care tin de firma de curierat, Clientul va fi contactat telefonic sau prin e-mail, in termen de 7 zile de la plasarea comenzii. Clientul poate renunta la comanda, fara a avea dreptul de a solicita daune.
  2.  Vanzatorul va include in coletul expediat catre Client toate documentele necesare care sa ateste achizitionarea Produselor de catre acesta.
  3. MAGAZINUL ZURLI va facilita informarea Clientului asupra stadiului de finalizare in care se afla Comanda.
  4. Contractul la care se adauga documentele care atesta livrarea catre Client a Produselor contractate de acesta devine Contract onorat. 
  5. In situatia in care un colet care a fost expediat nu este acceptat de catre destinatar fara un motiv invocat si fara anuntarea in prealabil prin orice modalitate de contact (telefon sau email), pentru urmatoarele comenzi plasate singura modalitate de plata disponibila va fi cea online prin card bancar.
  1. Raspunderea contractuala. Limitarea de raspundere
  1. Toate Produsele din Magazinul Zurli sunt originale si protejate de drepturi de autor apartinand Societatii, iar continutul Site-ului a fost alcatuit in colaborare stransa cu reprezentantii marcilor care se gasesc pe site sau a furnizorilor autorizati. 
  2. Imaginile statice sau dinamice sunt prezentate pe Site cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot fi usor diferite in privinta culorilor din cauza diferitelor tipuri de expunere de pe ecranele dispozitivelor eletronice. 
  3. Fiecare Client este direct responsabil sa efectueze propria evaluare independenta a Produselor postate in Magazinul Zurli din punct de vedere calitativ etc.
  4. Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe Site prezentate in momentul trimiterii Comenzii se pot returna Vanzatorului, specificand natura lipsei de conformitate. 
  5. Vanzatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru potentiale programe de tip malware care ar putea sa va infecteze computerul sau alte bunuri in urma accesarii sau utilizarii acestui Site sau descarcarii oricarui material, informatii, text, imagini video sau audio de pe acesta.
  6. Vanzatorul nu este raspunzator pentru acoperirea pretentiilor tertilor, de orice natura, care pot rezulta in relatie cu utilizarea, copierea sau falsificarea Site-ului sau a continutului acestuia sau a oricarui alt Site inrudit, de catre terte persoane, neautorizate de Magazinul Zurli, indiferent daca aceasta a fost informata, a cunoscut sau ar fi trebuit sa cunoasca aceasta posibilitate.
  7. Clientii inteleg si accepta ca, datorita caracteristicilor specifice Internetului si ale Serviciului, administratorul Site-ului nu poate confirma/ garanta identitatea Utilizatorilor si veridicitatea, corectitudinea, validitatea oricaror informatii sau continut oferite de acestia pe Site. In consecinta Site-ul nu poate fi tras la raspundere in niciun mod si in nicio masura cu privire la aceste informatii sau orice alte efecte juridice/ comerciale derivand din utilizarea lor.
  8. Vanzatorul nu poate fi tinut responsabil pentru niciun fel de prejudiciu (direct, indirect, accidental sau nu etc.) ce rezulta din folosirea sau din incapacitatea de folosire a informatiei de tip continut prezentata sau nu pe Site sau pentru orice tip de erori sau omisiuni in prezentarea Continutului care pot conduce la orice fel de pierderi.
  9. In cazul in care un Client considera ca un Continut expediat prin orice mijloc de catre MAGAZINUL ZURLI violeaza drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate sa contacteze pentru detalii Vanzatorul, astfel incat acesta sa remedieze eventualele incalcari.
  10. Vanzatorul nu garanteaza Clientului acces pe Site sau la Serviciu si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial si/ sau integral Continutul, de a reproduce partial sau integral Continutul, de a copia, sau de a exploata orice Continut in orice alta maniera, sau de a transfera vreunui tert orice continut asupra caruia are si/sau a obtinut acces, in baza unui acord de utilizare, fara acordul prealabil scris al Vanzatorului.
  11. MAGAZINUL ZURLI nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi din continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora.
  12. Vanzatorul este exonerat de orice vina in cazul utilizarii site-urilor si/ sau al Continutului transmis catre Client prin orice mijloc (electronic, telefonic etc.), prin intermediul site-urilor, e-mail-ului sau al unui angajat al acestuia, atunci cand aceasta utilizare a Continutului poate sau produce pagube de orice natura de partea Clientului si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de Continut.
  13. MAGAZINUL ZURLI nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:
  • Serviciul va fi potrivit cerintelor Clientului;
  • Serviciul va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel;
  • Produsele/ Serviciile obtinute gratis sau contra cost vor corespunde cerintelor sau asteptarilor Consumatoruluii.
  1. Operatorii, administratorii si/ sau proprietarii Site-ului nu sunt sub nicio forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie/ legatura/ tranzactie/ colaborare etc. care pot aparea intre Client si oricare dintre tertii care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul Site-ului. 
  2. In cazul nerespectarii de catre Utilizatori a modului legal de utilizare a Site-ului, Societatea nu isi asuma nicio responsabilitate fata de consecintele care ar putea aparea in acest context.
  3. In cazul furnizarii de informatii care nu sunt conforme cu realitatea, inexacte sau incomplete prin intermediul adreselor de contact, Societatea isi rezerva dreptul de a refuza toate incercarile curente sau viitoare de folosire a serviciilor Site-ului.
  4. Utilizarea site-ului de catre Utilizatori se realizeaza pe propria raspundere a acestora.
  5. Orice observatie privitoare la continutul Site-ului poate fi semnalata printr-un mesaj trimis la adresa de e-mail: magazin@zurli.ro.
  6. Societatea va furniza un raspuns, atunci cand este cazul, in maximum 30 de zile lucratoare. In situatia in care mesajul nu este primit din cauza unei defectiuni tehnice, Utilizatorul este rugat sa revina cu un nou mesaj, avand acelasi continut.
  7. Vanzatorul este raspunzator pentru livrarea Produselor comandate, in concret pentru onorarea Comenzilor plasate, livrarea Produselor avand aceleasi specificatii cu cele comandate, dar si pentru insotirea Produselor de documentele fiscale aferente contractului incheiat la distanta.
  8. Cu toate acestea, Vanzatorul nu va fi tinut responsabil cu privire la utilizarea si afisarea anumitor Produse livrate catre Client, astfel:
  • In ceea ce priveste mesajele video tip prestabilit/ personalizat cade in responsabilitatea Clientului actiunea de a sigura ca device-ul utilizat (tableta, telefon, laptop, PC etc.) detine functiile necesare pentru a deschide si vizualiza Produsul avand continut media. Astfel, Vanzatorul nu isi asuma nicio obligatie referitoare la posibilitatea de vizualizare a mesajului video livrat de catre Client, acesta procedand la efectuarea tuturor verificarilor prealabile necesare in scopul determinarii functionalitatii acestuia. Mai mult, Clientul, prin comandarea unui Produs tip continut multimedia, declara ca este implicit de acord cu mesajul transmis si nu va ridica nicio pretentie ulterioara, pecuniara sau de orice alt tip, referitoare la continutul Produsului, realizat conform specificatiilor prealabile ale Clientului;
  • Referitor la jucariile interactive, Vanzatorul va transmite odata cu Produsul si instructiunile de utilizare a acestuia, nefiind astfel responsabil de eventualele prejudicii suportate de Client ca urmare a folosirii neadecvate a Produsului, efectuata cu nerespectarea instructiunilor transmise;
  • Cartile care contin jocuri (i.e. de jucat primavara, toamna, iarna etc.) contin exemple de jocuri care nu sunt de natura a implica accidentari, loviri si neavand un impact negativ asupra minorilor, sens in care Vanzatorul nu va putea fi tinut responsabil de o eventuala prejudiciere a Clientului survenita ca urmare a punerii in practica a informatiei sugerate in aceste Produse;
  • In ceea ce priveste Produsele tip CD, Vanzatorul garanteaza ca acestea sunt prevazute cu un continut multimedia care poate fi vizualizat, Clientul fiind singurul responsabil de utilizarea unor device-uri avand functii de citire/ rulare CD si vizualizare continut specific acestui suport de stocare a informatiei;
  • Nu in ultimul rand, referitor la Produsele avand diverse specificatii (ex: culoare, marime, personaj Zurli etc.), Clientul este singurul responsabil a transmite Vanzatorului caracteristicile Produsului pentru care opteaza, Societatea fiind obligata a transmite Produsele conforme specificatiilor Clientului. In situatia in care Vanzatorul, desi a incercat contactarea prealabila a Clientului pentru obtinerea informatiilor necesare livrarii acestor tipuri de Produse, nu obtine detaliile specifice, acesta va proceda la transmiterea Produsului avand specificatii aleatorii (spre exemplu, in cazul mesajelor video, Vanzatorul alege aleatoriu un personaj Zurli).
  1. Prin acceptarea prezentului Document, Clientul renunta la toate pretentiile ce decurg din utilizarea necorespunzatoare a Produselor, in dezacord cu instructiunile furnizate de Vanzator, care sunt comandate din Magazinul Zurli si exonereaza Vanzatorul si societatile sale afiliate, directorii, angajatii si agentii acestuia de la plata oricarei sume care decurge din sau in legatura cu orice act sau omisiune a acestuia in legatura cu utilizarea unui Produs/ Serviciu.
  2. Vanzatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru potentiale programe de tip malware care ar putea sa va infecteze computerul sau alte bunuri in urma accesarii sau utilizarii acestui Site sau descarcarii oricarui material, informatii, text, imagini video sau audio de pe acesta.
  3. Vanzatorul nu este raspunzator pentru acoperirea pretentiilor tertilor, de orice natura, care pot rezulta in relatie cu utilizarea, copierea sau falsificarea Site-ului sau a continutului acestuia sau a oricarui alt Site inrudit, de catre terte persoane, neautorizate de COMPANIA DE EVENIMENTE ZURLI S.R.L., indiferent daca aceasta a fost informata, a cunoscut sau ar fi trebuit sa cunoasca aceasta posibilitate.
  1. Drepturi de autor
  1. Vanzatorul este autorul Site-ului si beneficiaza de toate drepturile legale recunoscute autorilor, conform legislatiei nationale si internationale. Design-ul si modalitatea de prezentare a Site-ului, precum si software-ul si setarile acestuia etc. sunt proprietatea Vanzatorului. Continutul Site-ului (texte, descrieri ale Produselor, caracteristici tehnice, imagini, simboluri) este detinut in totalitate de catre Vanzator.
  2. Este interzisa copierea, comercializarea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau alterarea continutului Site-ului fara acordul expres al Vanzatorului. Orice utilizare a continutului Site-ului, in alte scopuri decat cele permise expres prin documentul sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista, este interzisa. Niciun continut transmis Clientilor/ Utilizatorilor, prin orice mijloc de comunicare sau dobandit de acestia prin accesare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala a Vanzatorului. Informatiile publicate corespund realitatii la momentul inscrierii lor pe Site sau al actualizarii diverselor pagini ale acestuia.
  3. In cazul putin probabil in care o restrictie care rezulta din incalcarea oricarui drept al unui tert, in special a drepturilor de proprietate intelectuala, impiedica sau limiteaza utilizarea Site-ului, Clientul/ Utilizatorul are dreptul la furnizarea Serviciului/ Continutul conform prezentului contract si la o reducere proportionala.
  1. Frauda si SPAM
  1. MAGAZINUL ZURLI nu solicita Clientilor prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/ telefonic/ SMS) informatii referitoare la date confidentiale, conturi sau parole personale.
  2. Clientul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelor sale confidentiale.
  3. Vanzatorul declina orice responsabilitate in situatia in care un Consumator ar fi/este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele Vanzatorului. Consumatorul va informa Vanzatorul asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact.
  4. MAGAZINUL ZURLI nu promoveaza SPAM-ul.
  5. Orice Consumator care a furnizat explicit adresa sa de e-mail pe Site poate opta pentru stergerea acesteia.
  6. Comunicarile realizate de catre MAGAZINUL ZURLI prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. e-mail/ SMS) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii Continutului.
  7. Urmatoarele scopuri atinse sau nu vor fi considerate tentativa de fraudare a Site-ului/ Continutului si/sau ale Vanzatorului si, in acest caz, se va pune in miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat sa sau a(u) atins acest(e) scop(uri):
  • de a accesa datele de orice tip ale altui Consumator prin folosirea unui cont sau prin orice alta metoda;
  • de a altera sau altfel modifica continutul Site-ului sau Continutul expediat prin orice metoda de catre Vanzator catre Consumator;
  • de a afecta performantele serverului/serverelor pe care ruleaza Site-ul;
  • de a accesa sau a divulga oricarui tert care nu are autoritatea legala necesara, continutul expediat prin orice mijloc de catre Vanzator catre Consumator atunci cand acesta nu este destinatarul legitim al Continutului.
  1. Responsabilitatea Utilizatorului/ Clientului
  1. Utilizatorul/ Clientul intelege importanta urmatoarelor responsabilitati si este de acord cu urmatoarele:
  • va furniza numai date adevarate, exacte si complete astfel incat procesul de cumparare a Produselor comercializate pe Website sa poata avea loc;
  • va mentine si innoi, atunci cand este cazul, datele de inregistrare pentru ca acestea sa fie actualizate, exacte si complete;
  • nu va publica materiale care contin virusi sau alte programe cu intentia de a distruge sistemul Vanzatorului sau orice informatie care este parte componenta a acestui sistem;
  • nu va publica materiale cu drept de autor, daca nu sunt autorii acestora sau daca nu au permisiunea autorului de a publica materialul respectiv;
  • nu va publica materiale obscene, defaimatoare, de amenintare sau rauvoitoare fata de un alt Utilizator, materiale ori informatii interzise de prevederile legale in vigoare.
  1. Utilizatorii Site-ului pot trimite comentarii, note, sugestii, recenzii, idei sau observatii cu privire la continutul si structura Site-ului, respectiv pot adresa intrebari atata timp cat continutul acestora nu este ilegal, obscen, amenintator, defaimator, care sa afecteze viata privata, drepturile de proprietate intelectuala ale Vanzatorului sau ale unor terte parti si atata timp cat acestea nu contin virusi, deruleaza campanii politice/ electorale, solicitari comerciale, scrisori in lant, mailing-uri in masa sau orice alta forma de spam. Utilizatorul/ Clientul nu va folosi o adresa de e-mail falsa in comunicarea cu Vanzatorul.
  2. Cu respectarea celor mentionate mai sus, Utilizatorul/ Clientul are posibilitatea de a informa terte persoane (de exemplu prin e-mail, Facebook, Twitter etc.) cu privire la Ofertele puse la dispozitie prin intermediul Site-ului.
  3. Daca folosti site-ul www.magazinulzurli.ro, sunteti raspunzator pentru actualizarea, pastrarea confidentialitatii si a protectiei datelor dumneavoastra personale si a parolei de acces. Dumneavoastra sunteti direct raspunzator pentru a restrictiona accesul altor persoane la calculatorul pe care il folositi pentru accesul pe contul www.magazinulzurli.ro. In cazul in care suspectati ca, din diverse motive imputabile sau nu dumneavoastra, confidentialitatea acestor date de acces a fost compromisa, veti notifica imediat SC Magazinul Zurli pentru a bloca accesul la cont si a va genera cat mai rapid un nou set.
  1. Forta majora si cazul fortuit
  1. Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, niciuna din partile unui Contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza Contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.
  2. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este obligat/a sa aduca la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care ii stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.
  3. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat/a de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o/il impiedica sa o duca la bun sfarsit.
  4. Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza, fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
  5. Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 30 zile de la data producerii evenimentului.

 

  1. Litigii
  1. Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/interactiunea cu Site-urilor/Site-urile si/sau al oricarui Continut trimis de catre MAGAZINUL ZURLI Consumatorului prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic etc.), acesta se declara de acord cel putin cu prezentele „Termeni si conditii”.
  2. Orice disputa cu referire la prezentele „Termeni si Conditii” care ar putea sa apara intre Client si MAGAZINUL ZURLI se va rezolva pe cale amiabila.
  3. MAGAZINUL ZURLI nu raspunde de nicio pierdere, costuri, procese, pretentii, cheltuieli sau alte raspunderi, in cazul in care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea Termenilor si conditiilor.
  4. Orice disputa de orice fel care ar putea sa apara intre Consumator si MAGAZINUL ZURLI sau Partenerii fi solutionat la instanta competenta de la sediul Vanzatorului, in conformitate cu prevederile legale in vigoare.
  5. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
  6. Prezentul Document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana.
  1. Dispozitii finale
  1. COMPANIA DE EVENIMENTE ZURLI SRL isi rezerva dreptul de a efectua orice modificari ale acestor prevederi continute in Document, precum si orice modificari ale Site-ului/structurii acestuia/Serviciului, inclusiv modificari ce ar putea afecta Site-ul si/sau orice Continut, fara notificarea prealabila a Utilizatorului sau Clientului.
  2. Vanzatorul nu va putea fi facut responsabil pentru eventualele erori aparute pe Site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari etc. care nu sunt facute de catre administratorul Site-ului.
  3. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a Site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.

III. Politica de confidentialitate

COMPANIA DE EVENIMENTE ZURLI S.R.L. prelucreaza datele cu caracter personal ale Utilizatorului/ Clientului in urmatoarele scopuri:

  • inregistrarea, procesarea si onorarea comenzilor plasate;
  • furnizarea de informatii suplimentare referitoare la comenzi/ Produse;
  • inregistrarea solicitarilor de retur Produse;
  • inregistrarea si solutionarea reclamatiilor;
  • returnarea sumelor aferente produselor care au facut obiectul unui retur;
  • rezolvarea problemelor de orice natura referitoare la o comanda sau la Produsele achizitionate;
  • asigurarea accesului la Produsele prezentate pe Website;
  • trimiterea de buletine informative periodice (newslettere), in format exclusiv electronic, in contextul in care Utilizatorul si-a dat acordul in acest scop;
  • posibilitatea de a face dovada in fata autoritatilor competente a indeplinirii cu buna-credinta a obligatiilor sale fata de Client/ Utilizator;
  • contactarea Utilizatorului/Clientului, la cererea sa voluntara;
  • in scopuri statistice.

Vanzatorul, in calitate de Operator de date cu caracter personal, poate sa colecteze involuntar si alte date (adresa IP, ora vizitei, locul de unde se face accesul, nume si versiune browser internet, sistem de operare, inclusiv alti parametri) furnizate de catre browserul internet prin intermediul caruia se face accesul la Site si pot fi folosite de catre Vanzator pentru a imbunatati serviciile oferite sau cu scop statistic.

Drepturile Utilizatorului/ Clientului, in calitatea sa de persoana vizata, sunt descrise in Politica de Confidentialitate a Site-ului care completeaza prezenta sectiune.

Politica de confidentialitate a COMPANIEI DE EVENIMENTE ZURLI S.R.L. se refera doar la datele Utilizatorului/ Clientului prelucrate prin intermediul Site-ului. Vanzatorul nu raspunde pentru politica de confidentialitate aplicabila oricaror alte entitati terte, la care se poate ajunge prin legaturi, indiferent de natura acestora, in afara Site-ului.

Vanzatorul se obliga ca datele colectate apartinand Clientului/ Utilizatorului sa fie folosite numai in conformitate cu scopurile declarate si sa nu faca publica, sa vanda, inchirieze, licentieze, transfere etc. baza de date continand informatii referitoare la datele cu caracter personal sau special ale acestora vreunui tert neimplicat in indeplinirea scopurilor declarate. Exceptie face situatia in care transferul/ accesarea/ vizualizarea etc. este ceruta de catre organele abilitate in cazurile prevazute de reglementarile in vigoare la data producerii evenimentului.

Pentru mai multe detalii privind confidentialitatea datelor colectate, va invitam sa accesati Politica de Confidentialitate a website-ului.

 

Ultima actualizare: 26.03.2024                 

COMPANIA DE EVENIMENTE ZURLI S.R.L.