TERMENI
SI CONDITII
Informatii generale
Va rugam sa cititi cu
atentie Termenii si Conditiile de utilizare ale acestui website prezentate
in continutul prezentului document.
Domeniul www.magazinulzurli.ro apartie
Companiei de Evenimente Zurli SRL, cu sediul in Mun. Bucuresti, Intr.
Tudor Stefan, nr. 57, sector 1, avand CUI RO25472246 si J40/5236/2009, denumit in continuare „Vanzator”/ „Zurli”.
Prin accesarea,
vizitarea, utilizarea sau cumpararea produselor prezentate pe site-ul www.magazinulzurli.ro, vizitatorul/Cumparatorul
persoana juridica/persoana fizica (denumit
in continuare „Cumparator”) isi exprima acordul fata de Termenii si
Conditiile descrise mai jos (denumite in
continuare „Contract”).
Compania de Evenimente Zurli
SRL, in calitate de autor/proprietar/administrator al website-ului www.magazinulzurli.ro isi
rezerva dreptul de a schimba si actualiza in orice moment continutul acestui
website, precum si Termenii si Conditiile de utilizare, fara niciun fel de
notificare prealabila. Va rugam sa consultati periodic aceasta sectiune pentru
a verifica termenii si conditiile pe care ati agreat sa le respectati.
DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA
Intreg continutul site-ului www.magazinulzurli.ro, incluzand
dar nelimitandu-se la marci, logo-uri, reprezentari grafice stilizate,
simboluri comerciale, imagini statice si/sau dinamice, text si/sau continut
multimedia prezentate pe Site, clipuri video/audio etc. sunt proprietatea exclusiva a Companiei de
Evenimente Zurli SRL, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile
obtinute in acest sens in mod direct sau indirect.
Vizitatorului
nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea,
transferul catre terte parti, modificarea si/sau alterarea, utilizarea, asocierea,
expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel oficial publicat
de www.magazinulzurli.ro. Orice
potentiala interventie realizata asupra continutului site-ului www.magazinulzurli.ro (inclusiv asupra produselor/materialelor regasite
pe site) se va realiza numai cu acordul prealabil scris al Companiei de
Evenimente Zurli SRL.
Este interzisa orice utilizare a
continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul document
sau prin intermediul oricarui alt document care insoteste prezentele Termeni si
Conditii.
CUM CUMPAR?
Plasarea unei comenzi pe site-ul
www.magazinulzurli.ro se poate
realiza prin e-mail - magazin@zurli.ro si prin
utilizarea mecanismului de plasare comanda on-line.
Achizitionarea produselor de pe
site-ul www.magazinulzurli.ro se poate
realiza de catre o persoana fizica sau o persoana juridica care detine sau nu
un cont on-line pe site (optiunea
„Comanda fara cont”, optiunea “Creeaza cont” si
optiunea „Am cont pe MagazinulZurli.ro”).
Mecanismul de plasare comanda
on-line se deruleaza prin navigarea prin sectiunile de produse, folosind optional
mecanismele de filtrare puse la dispozitie (•
Categorie: noutati, jucarii, papusi, carti, imbracaminte etc., • Ordonare: cele
mai noi, cele mai vizualizate etc.). Se va selecta produsul dorit, adaugandu-l
in cos – „Adauga in cos”. Odata
finalizat cosul de cumparaturi, vor fi solicitate datele necesare pentru
finalizarea procesului de tranzactionare.
Finalizarea comenzii in vederea
achizitionarii produselor dorite se va realiza prin completarea datelor
necesare, respectiv informatii legate de intocmirea facturii (persoana fizica/persoana juridica), metoda
de plata si adresa de livrare.
In situatia in care se achizitioneaza
produse in calitate de persoana fizica,
se vor completa campurile aferente, respectiv: Nume si prenume, adresa de
e-mail, numar de telefon, judet, localitate, adresa si metoda de plata: ramburs
sau card bancar.
In situatia in care se
achizitioneaza produse in calitate de persoana
juridica, se vor completa campurile aferente, respectiv: denumirea societatii,
adresa sediu social, CUI, numar inregistrare in Registrul Comertului, denumirea
bancii, contul, date privind adresa de livrare: judet, localitate, adresa –
strada, numar, bl., ap., etc., numar telefon, precum si informatii pentru
efectuarea platii: ramburs sau prin card bancar.
In situatia in care se va plasa
o comanda prin e-mail magazin@zurli.ro, se vor
transmite urmatoarele date: nume si prenume, adresa de livrare, numar de
telefon de contact, datele de facturare mentionate mai sus in functie de
persoana care face comanda si produsele pe care doriti sa le comandati.
In functie de datele introduse (cantitate produse, adresa de livrare si
modalitatea de plata) se va calcula costul final al transportului,
cumparatorul fiind informat cu privire la cuantumul acestuia.
Inainte de finalizarea comenzii
aveti posibilitatea sa adaugati informatii suplimentare la comanda prin campul
de „Comentarii”.
Dupa plasarea comenzii veti
primi un e-mail automat privind inregistrarea comenzii. In cazul in care
comanda plasata nu contine toate informatiile veti fi contactat prin e-mail.
Pentru produsele care sunt
disponibile in mai multe modele, culori, susceptibile a avea mai multe formate
sau pot fi interpretate de mai multe personaje Gasca Zurli, trebuie specificat
modelul, mesajul, personajul, culoarea dorita si alte cerinte solicitate. In
cazul in care nu veti transmite toate detaliile necesare plasarii comenzii, va
vom contacta prin e-mail, urmand ca in cazul in care nu vom primi un raspuns
intr-un termen de 48 de ore de la solicitarea noastra, sa va livram produsele
in oricare dintre modele/culorile disponibile in stoc. Daca pentru realizarea
comenzii este necesara furnizarea de informatii referitoare la un anumit
personaj sau mesaj (cum este cazul continutului media cu personajele Gasca
Zurli) si, ulterior e-mail-ului trimis pentru completarea informatiilor, acestea
nu sunt furnizate, Vanzatorul va incerca sa solicite detaliile contactandu-va
telefonic cu ... zile[G&A1] , inainte de realizarea videoclipului.
Daca nici in acest caz nu sunt primite informatiile necesare sau nu exista un
numar de telefon furnizat, Vanzatorul va trimite videoclipul prin alegerea unui
personaj aleatoriu (acolo unde este posibil) si/sau prin crearea videoclipului
doar in baza informatiilor pe care acesta le detine.
Zurli
nu isi asuma raspunderea pentru eventualele erori de afisare aparute pe site, pentru
elementele de grafica afisate pe site ce se dovedesc a fi eronate sau nu pot fi
vizualizate precum nici pentru buna functionare a surselor externe de continut
catre care se face trimitere in materialele prezentate pe site, nefiind in nici
un fel implicata in gestionarea acestora.
MODALITATE DE PLATA
Plata comenzilor plasate prin
accesarea site-ului www.magazinulzurli.ro se poate
realiza ramburs sau prin card bancar.
Cum se efectueaza plata?
• Plata ramburs
Plata ramburs se face in numerar
catre curierul care efectueaza livrarea coletului dumneavoastra. Valoarea de
plata va fi cea afisata dupa finalizarea comenzii (compusa din costul produsului si taxa de transport), fara comisioane
suplimentare.
• Card bancar
Plata prin transfer bancar se
efectueaza selectand metoda de plata cu card. Dupa plasarea comenzii, clientul
este redirectionat in platforma Netopia Mobil Pay, pentru introducerea datelor si
finalizarea platii. Dupa primirea confirmarii de plata de la Netopia Mobil Pay,
se va pregati coletul dumneavoastra cu produsele comandate, respectiv va fi
preluata solicitarea referitoare la videoclipul comandat, urmand sa fie livrat fara
alte comisioane suplimentare.
In cazul platilor online folosind
cardul bancar, securitatea si validitatea autentificarii cardurilor va fi asigurata
de procesatorul de plati electronice
PRETURILE SI INFORMATII DESPRE
PRODUS
Preturile prezentate in cadrul
magazinului online www.magazinulzurli.ro includ TVA
(19% si 5%, in functie de produsul selectat).
Preturile nu includ cheltuielile de
livrare, cu exceptia cazurilor in care se specifica acest lucru pe pagina
produsului, la momentul finalizarii comenzii sau dupa caz, in cadrul diverselor
campanii limitate in timp organizate de Zurli.
LIVRAREA COMENZILOR
În perioada 15 iunie – 15 iulie 2020, Magazinul Zurli este în vacanță. În această perioadă nu se prelucrează și nu se livrează comenzi. Ultimele colete pleacă de la noi, luni - 15 iunie.
Vanzatorul se
obliga sa expedieze Cumparatorului produsele cuprinse
in comanda acceptata in sistem de curierat door-to-door, la adresa de livrare
de pe teritoriul Romaniei pusa la dispozitie, respectand termenele de livrare
stabilite in momentul acceptarii comenzii. Pentru comenzile achitate prin
transfer bancar, termenul de livrare se va calcula de la momentul receptionarii
in contul Companiei de Evenimente Zurli SRL a platii integrale.
Livrarea produselor in sistem de
curierat door-to-door se va realizare doar prin intermediul societatii de
curierat Urgent Cargus SRL.
Livrarea pentru produsele aflate in
anumite promotii se va face conform informatiilor privind promotia respectiva,
disponibile pe site-ul www.magazinulzurli.ro.
Vanzatorul va
aplica tariful comunicat inainte de fiecare livrare, iar in cazul produselor
aflate la promotie, in conformitate cu promotiile active pe site in momentul
plasarii comenzii.
Proprietatea
asupra bunurilor va fi transferata in momentul efectuarii livrarii acestora la
adresa indicata si a efectuarii integrale a platii aferente. Vanzatorul nu va autoriza curierul sa permita
deschiderea coletului decat ulterior semnarii de primire si achitarii
eventualei contravalori a acestuia.
In ceea ce
priveste videoclipurile realizate ca urmare a comenzii Cumparatorului, dreptul
de a utiliza opera va fi transmis cu titlu exclusiv catre Cumparator la
momentul primirii comenzii pe suport electronic, strict pentru scopul prevazut
in cadrul comenzii, iar Vanzatorul va interzice in mod particular orice reproducere,
distribuire, import/export, inchiriere, imprumut si comunicare publica, directa
sau indirecta a operei, prin orice mijloace, inclusiv prin punerea operei la
dispozitia publicului, astfel incat sa poata fi accesata in orice loc si in
orice moment ales, in mod individual, de catre public. Este interzisa de
asemenea orice transmitere ulterioara a operei, indiferent de suport sau
modalitate precum si realizarea de opere derivate. Orice licentiere sau
cesionare a drepturilor asupra operei este in egala masura strict interzisa,
Cumparatorul urmand a raspunde pentru orice prejudicii cauzate ca urmare a
incalcarii mentiunilor de mai sus.
Termen de livrare
Livrarea se face in termen de
2-4 zile lucratoare oriunde in tara din momentul confirmarii comenzii. O
comanda expediata catre client intr-o zi de vineri de catre Vanzator se va
livra Cumparatorului incepand cu urmatoarea zi lucratoare .
La solicitarea Cumparatorului, firma
de curierat cu care Vanzatorul colaboreaza va putea efectua livrarea in cursul
zilelor de sambata.
In cazurile in care Cumparatorul nu
este gasit la adresa de livrare mentionata, in intervalul orar stabilit de
comun acord, curierul va contacta Cumparatorul pentru a conveni detaliile unei
noi livrari. In cazul in
care curierul nu reuseste sa ia legatura cu destinatarul coletului din 2 (doua)
incercari, coletul va ajunge in cel mai apropiat depozit Urgent Cargus.
Destinatarul poate ridica coletul in urmatoarele 5 (cinci) zile direct de la
depozitul Urgent Cargus.
Comenzile care
vizeaza realizarea de continut media cu personajele Zurli vor fi livrate in
termen de 5 zile lucratoare de la momentul confirmarii prin intermediul
telefonului a tuturor detaliilor legate de continutul comenzii (personaj
selectat, numele copilului, pasiuni etc.). Acestea vor fi livrate exclusiv prin
intermediul e-mail-ului indicat de Cumparator si/sau prin intermediul unei
platforme care poate asigura trimiterea si primirea continutului (de exemplu WhatsApp).
Costurile livrarii
Costul livrarii depinde de
anumiti factori, respectiv: greutatea coletului si destinatie (in Mun. Bucuresti
sau in tara). Costul livrarii este diferit de costul standard in functie de
numarul de kilometri exterior (in cazul
in care adresa de livrare este la peste 10 km de cea mai apropiata localitate
in care firma de curierat are punct de lucru). Costul de transport se va regasi in factura si va fi afisat la momentul
finalizarii comenzii plasate pe www.magazinulzurli.ro. Nici un alt
comision nu va fi solicitat la momentul livrarii de catre curier.
VERIFICARE STATUS COMANDA
O comanda ce este finalizata si
se afla la curier va avea atribuit un numar de AWB (nota de transport) care poate fi urmarit pe site-ul Urgent Cargus
(https://www.urgentcargus.ro/).
Statusul unei comenzi in curs de
procesare se poate verifica pe e-mail la magazin@zurli.ro, dar si
telefonic la numarul de telefon 0728.143.173, de luni pana vineri
in intervalul 09.00 – 17.00.
RETURNAREA PRODUSELOR
DREPTUL DE RETRAGERE DIN CONTRACT:
» Cumparatorul persoana fizica are posibilitatea de a se
retrage din prezentul raport contractual in termen de 14 zile de la data livrarii
produselor achzitionate de pe site-ul www.magazinulzurli.ro fara a
justifica decizia de retragere, suportand costurile pentru returnarea
produsului.
Cumparatorul informeaza Zurli cu
privire la decizia de retragere prin transmiterea unui e-mail la adresa de
e-mail magazin@zurli.ro sau prin
completarea si transmiterea la sediul Zurli a urmatorului formular:
Prezentul formular se trimite
inapoi completat doar daca doriti sa va retrageti din contract.
Catre: COMPANIA DE EVENIMENTE ZURLI
Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor
la vanzarea urmatoarelor produse:
Primite la data:
Numele consumatorului:
Adresa consumatorului:
Semnătura consumatorului:
Data:
Consumatorul
returneaza produsul pentru care si-a exercitat dreptul de retragere in termen
de cel mult 14 zile calendaristice de la momentul la care a informat Zurli
despre decizia de retragere, in aceeasi stare in care a fost livrat (impreuna cu toate accesoriile, documentele
ce au insotit produsul si daca este posibil, in ambalajul original). Termenul
este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de consumator inainte de
expirarea perioadei de 14 zile.
Rambursarea contravalorii
produsului de catre Vanzator se va face in cel mult 14 zile de la data la
care este comunicata decizia de retragere. Daca termenul se implineste fara a
exista dovada returnarii produselor de catre Cumparator in termen de 14 zile
calendaristice de la comunicarea deciziei de retragere, se va putea solicita
dovada ca produsul/produsele au fost trimise catre Zurli.
Daca produsele sunt returnate
intr-o stare care nu mai permite revanzarea, Zurli isi rezerva dreptul de a
solicita o diminuare a valorii produsului pentru readucerea in stadiul initial (daca acest fapt este fezabil) sau
pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produselor
resigilate.
In situatia particulara a comenzilor
ce vizeaza videoclipurile personalizate cu personajele Gasca Zurli, Cumparatorul
accepta in mod expres ca, in virtutea continutului digital al acestor creatii
concepute in mod special pentru Cumparator si care nu este furnizat pe suport
material, nu exista dreptul de retragere si, pe cale de consecinta, renunta la
acest drept.
» Cumparatorul persoana juridica nu are drept de retragere, acesta fiind
recunoscut exclusiv cumparatorilor care au calitatea de consumatori.
NECONFORMITATEA PRODUSELOR:
Cumparatorul poate solicita returnarea produselor
achizitionate prin intermediul site-ului www.magazinulzurli.ro in urmatoarele situatii in cazul
in care constata neconformitatea (defectiunea) produsului achizitionat.
In acest caz, cumparatorul
solicita returnarea produsului in vederea reparararii sau inlocuirii cu un
produs nou. Daca produsul nu mai este pe stoc/nu se mai fabrica, Cumparatorul
poate opta pentru inlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrala a
contravalorii.
Indiferent de
situatie, procedura de returnare a produselor presupune instiintarea
Vanzatorului inaintea trimiterii produsului, printr-un mesaj care sa descrie
cauza returului, trimis la adresa de e-mail magazin@zurli.ro.
In toate
cazurile, Cumparatorul trebuie sa anunte Vanzatorul in
scris, despre orice defectiune sau
functionare necorespunzatoare in maxim 48 ore de la constatare, la adresa email magazin@zurli.ro,
oferind informatii despre neconformitatea acestuia.
Cumparatorul are la dispozitie 3 (trei) zile
lucratoare calculate de la data identificarii neconformitatii pentru a returna
produsul. Reclamatiile ulterioare nu vor fi luate in considerare.
Produsele vor
fi returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile
si documentele primite la livrarea produselor.
Returul va fi
refuzat in cazul deteriorarii produselor cauzate de consumator. Dupa
verificarea produsului a carui neconformitate se invoca, vanzatorul are
urmatoarele optiuni: fie constata neconformitatea din culpa sa si restituie
cumparatorului pretul achitat impreuna cu sumele aferente transportului, daca
este cazul; fie constata neconformitatea cauzata de actiunea consumatorului,
caz in care poate refuza restituirea sumei achitate de consumator. In anumite
situatii in care neconformitatea este cauzata de consumator, Zurli poate opta sa
retina doar suma aferenta diminuarii de valoare a produsului.
Clauzele de
mai sus se aplica si in cazul in care produsele nu sunt conforme cu
specificatiile de pe site.
In cazul livrarii unui alt produs
sau in alta cantitate, cumparatorul semnaleaza incidentul Vanzatorului in maxim
24 de ore in vederea solutionarii rapide. Daca produsul nu mai este pe stoc,
Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea
integrala a contravalorii.
In cazul produselor ce vizeaza
continutul digital (videoclipurile), Cumparatorul trebuie sa anunte de indata,
dar nu mai tarziu de 24 de ore de la primirea continutului, orice defectiune a continutului
primit care poate viza aspecte precum: claritatea slaba a imaginilor sau claritatea
slaba a sunetului (pentru raportare, va fi avuta in vedere claritatea medie
utilizata in domeniu) sau eventuale inadvertente legate de elementele de
personalizare ce au fost convenite in prealabil de catre ambele parti. In orice
caz, orice eventuale asemenea obiectiuni trebuie sa se raporteze la calitatea
videoclipului trimis pe adresa de e-mail a Cumparatorului. In situatia in care
nu a fost furnizata o adresa de e-mail, Cumparatorul isi asuma existenta oricaror
eventuale elemente mentionate mai sus (cu exceptia celor legate de elementele
de personalizare) care pot aparea ca urmare a transmiterii acestuia prin
intermediul altor platforme (de exemplu WhatsApp).
GARANTIA ACORDATA PRODUSELOR
Produsele
comercializate prin intermediul site-ului www.magazinulzurli.ro,
beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare (Legea nr. 449/2003 privind vanzarea
produselor si garantiile asociate acestora)
si politicilor comerciale ale producatorilor.
Termenul de garantie privind
conformitatea produselor achizitionate prin intermediul www.magazinulzurli.ro este de 2
(doi) ani, calculat de la momentul livrarii acestuia.
Produsele sunt noi, in ambalajele
originale, iar Cumparatorul poarta intreaga raspundere in ceea ce priveste
utilizarea corespunzatoare a acestora.
In cazul aparitiei lipsei
conformitatii produselor achizitionare prin intermediul www.magazinulzurli.ro,
Cumparatorul are dreptul de a solicita Vanzatorului masurile reparatorii
prevazute mai sus (neconformitatea produselor). Cumparatorul, in cazul unei solicitari privitoare la
garantie, este obligat sa sesizeze in prealabil Vanzatorul in scris la adresa
email magazin@zurli.ro.
Dupa sesizarea defectiunii prin intermediul adresei
de email mai sus mentionate, Cumparatorul poate proceda, dupa primirea
confirmarii privind posibilitatea de primire a produsului in cauza, la
expedierea produsului catre Vanzator impreuna cu toate accesoriile sale si
documentele aferente.
PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter
personal, in calitate de client al COMPANIEI DE EVENIMENTE ZURLI SRL, se
realizeaza in conformitate cu dispozitiile legale privind protectia datelor cu
caracter personal aplicabile. Pentru o informare completa asupra activitatii de
prelucrare a datelor cu caracter personal realizata de catre subscrisa, in
calitate de Operator de date, va invitam sa consultati sectiunea „Confidentialitate si protectia
datelor”. (accesand urmatorul link: https://www.magazinulzurli.ro/Utile/Confidentialitate-si-Protectia-datelor-personale-18.html). Datele cu caracter personal prelucrate prin
intermediului magazinului on-line sunt urmatoarele: numele si prenumele, adresa
de e-mail, numarul de telefon, date privind adresa de facturare si de livrare (judet, localitate, strada, numar, bloc,
apartament), precum si orice alte date oferite voluntar prin sectiunea „Comentarii”.
Prelucrarea nu poate fi extinsa la alte scopuri, cu
exceptia cazului in care partile convin in mod expres sau exista o obligatie
legala care da dreptul oricarei parti sa prelucreze datele.
Zurli se obliga sa preintampine incidente precum
distrugerea, folosirea inadecvata, accesul neautorizat, dezvaluirea sau
alterarea datelor cu caracter personal.
RECLAMATII
In cazul in care exista intrebari, comentarii, feedback, idei sau
sugestii in legatura cu produsele achizitionate prin intermediul site-ului www.magazinulzurli.ro acestea se pot transmite prin e-mail la urmatoarele
adrese: contact@zurli.ro sau magazin@zurli.ro, urmand a primi un raspuns (in cazul in Vanzatorul apreciaza ca se impune), intr-un interval
de timp rezonabil.
FORTA
MAJORA. LITIGII
Niciuna dintre
partile contractante nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor
sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de
forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului
partilor si care nu poate fi evitat.
Prezentul
Contract este supus legii romane si se considera incheiat in Romania.
Eventualele litigii aparute intre Cumparator si Vanzator vor fi rezolvate pe cale amiabila, iar in cazul in care nu se ajunge la un acord pe aceasta cale se va apela la instrumentele prevazute de legislatia aplicabila.
REGULAMENT CAMPANIE – Punguta Zurli
02 decembrie-20 decembrie 2020
Art. 1. VANZATOR - ORGANIZATOR
COMPANIA DE EVENIMENTE ZURLI SRL, cu sediul
in Bucuresti, strada Intrarea Tudor Stefan nr 57, sector 1,
J40/5236/22.04.2009, RO25472246, cont bancar RO23BTRL04101202S11300XX, deschis
la Banca Transilvania, reprezentata prin dna Mirela Retegan in calitate de
Director General, decide organizarea campaniei umanitare Punguta Zurli ce
va avea loc începând cu data de 02 decembrie 2020, ora 08:00, pe site- ul www.magazinulzurli.ro.
Art. 2. MECANISMUL CAMPANIEI
Pentru a participa la campania
umanitara denumita Punguta Zurli, o persoana trrebuie sa plaseze o comanda
online pe www.magazinulzurli.ro pentru produsul denumit Punguta Zurli. Comanda pe magazinul online
Zurli se subscrie cerintelor prevazute in Termenii si Conditiile aplicabile
magazinului online.
2.1 Pentru a putea participa la
campania umanitara, participantii trebuie să plaseze cel putin o comandă online
pe site-ul www.magazinulzurli.ro, astfel:
Toate comenzile plasate in
perioada 02 Decembrie (ora 08:00) – 20 decembrie 2020 ( ora 23:59) si
achitate prin card bancar pentru produsul Punguta Zurli sunt considerate ca
fiind parte din campania umanitara Punguta Zurli. Participantii inteleg si
accepta faptul ca singurul produs participant la campania umanitara este Punguta
Zurli. Orice alt produs care ar putea face obiectul campaniei va fi introdus in
prezentul regulament, spre informarea persoanelor interesate.
Plata se efectueaza doar prin card bancar, direct pe site-ul www.magazinulzurli.ro. Platile ramburs nu vor fi luate in considerare,
iar comenzile plasate astfel vor fi anulate automat, considerandu-se ca
participantul nu a respectat mecanismul campaniei. Cu toate acestea, persoana
in cauza poate achizitiona orice produs de pe site-ul www.zurli.ro, prin intermediul modalitatilor de
plata prevazute in Termeni si Conditii.
Costul produsului Punguta Zurli va fi
pe intreaga durata a campaniei de 100 de lei.
! Atentie: dupa finalizarea campaniei,
pretul poate suferi modificari. Pretul de achizitie va fi cel afisat pe site-ul
Zurli la momentul plasarii comenzii.
Punguta Zurli reprezinta un pachet
format din urmatoarele produse Zurli:
Toate comenzile pentru produsul Punguta Zurli, conform mecanismului
prevazut in prezentul regulament, vor fi expediate de organizator direct
beneficiarilor campaniei umanitare – centre de plasament din Romania, persoane care provin din medii defavozrizate sau
afectate grav de pandemie, obiectivul campaniei privind sustinerea copiilor
defavorizati. Mai multe informatii legate de beneficiarii campaniei pot fi
obtinute pe e-mail la contact@zurli.ro.
COMPANIA DE EVENIMENTE ZURLI SRL,
in calitatea sa de organizator al acestei campanii, va transmite
periodic catre public comunicate oficiale in care va indica beneficiarii catre
care s-au alocat produsele ce fac obiectul campaniei umanitare.Produsele vor
putea fi achizitionate in limita stocului disponibil.
Art 3. DREPTUL DE RETRAGERE
Produsele achizitionate in cadrul
campaniilor umanitare pot face obiectul
dreptului de retragere in conditiile legii, expuse pe larg in Termeni si
Conditii. Orice alta posibilitate de retur este exclusa, dat fiind specificul
campaniei.
Art.4. DISPOZITII FINALE
Regulamentul campaniei este disponibil
spre consultare pe www.magazinulzurli.ro si la sediul organizatorului situat in strada Intrarea Tudor Stefan nr
57, sector 1, Bucuresti, pe toata perioada de desfasurare acampaniei.
Participarea la aceasta campanie
implica obligativitatea respectarii prevederilor prezentului regulament.
Organizatorul asigura participantii ca
va pastra documente justificative in conformitate cu cerintele legale ce atesta
alocarea produsului Punguta Zurli potrivit prezentului regulament.
Prezentul Regulament a fost întocmit în
data de 30 noiembrie 2020.
Organizatorul isi rezerva dreptul sa
efectueze modificari ale prezentului regulament fara notificarea prealabila a
participantilor la campanie.
COMPANIA DE EVENIMENTE ZURLI SRL